Gå til innhold
Fiskersiden

Hva Bruker Dere


BNH
 Share

Recommended Posts

Har aldri benyttet meg av multi sene, og skal nå leggeden på en snella. Hvor tykk mono sene legger dere innerst på spolen før multien, og hvor tykk fortom. Mulisena er 0.13 mm og vekt 6,5 kg. Stanga 3-12 gr og snella en Stratic 1000. Takk for svar. ( Sena fikk jeg av noen Tyske stor fiskere. Merket er Savanger Adrenaline Spinning. De mente at dette var den beste sene til sinnerfiske. Noen som har hørt om dette merket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøver ikke mono innerst. Jeg bruker en runde med dobbelsidig tape før jeg spoler på multi'n. På ei 1000 snelle ville jeg ikke brukt mono innerst pga liten snørekapasitet. Skulle jeg brukt backing ville jeg brukt 0,30-0,35mm mono til 0,13mm multi. Til fortommen villle jeg brukt 0,25-0,30mm mono.

Aldri hørt om meket før.

Endret av svenna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har testet denne sena et par ganger, første var en 0,13, og den er det verste jeg har prøvd, kaster veldig bra men slite styrken og stiv heten holder vel en time maks.. blei ordentlig skuffet..

har og prøvd en 0.28- denne var det samme flat, og kjentes ut som tann-tråd ;)

power pro, no body over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.