Gå til innhold
Fiskersiden

Shimano Twin Power 4000 Fb [Byttet!]


JohanM
 Share

Recommended Posts

Jeg vurderer og bytte bort min Shimano Twin Power 4000 FB som er brukt 1 gang. Planen var og ha denne som lakse snelle, men nå fisker jeg mye mer ørret enn laks og trenger en ny ørretstang.

Med Twinpower følger det med 2 spoler med 0,35 durlon mono sene + neopren snellebag.

Veil pris på snella er 3500 kr.

Vurderes solgt, kom med bud!

Kan åsså byttes i en god ørret stang, 9-11fot, 2-12gram eller lignende.

mini-Bilde0084.jpg

mini-Bilde0085.jpg

Endret av JohanM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil hvertfall ikke selge den for under 1000 lappen, men om folk er interiserte i og kjøpe den så er det jo bare og legge inn bud :( så ser vi jo hvor det bærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resier til Drammen nå i helgen, jeg skal ta med snella i tilfelle noen innover på den kanten er interisert i den, jeg har åsså med PC'n, så det er bare og kontakte meg på pm evt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Regner med at du vil at stang og snelle skal matche ca i prisklasse, men om du blir lei av å ikke bli kvitt snellen med frontbrems så er det bare å si ifra om du vil bytte den mot en Berkley Lightning Rod 10,6` 2 - 12 gr. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Det er ingen dyr stang, men den er veldig fin til lettspinnfiske. Jeg har behov for en snelle i 4000 størrelsen, men det er litt forskjeller i prisklasser her he he. Om du er interessert i stangen så kan jeg sikkert selge den billig, brukt svært lite og brukes svært lite.

Om du skulle vurdere å kjøpe deg en ny stang, så har jeg et tips her: http://www.agdars.no/index.php?c=2&kat=NETTBUTIKK&s=getItems&ID_Category=577&p=1

Bra pris på Guideline stengene der fremdeles. Jeg har forøvrig også en Guideline Dynamic - 18 gr (Altså fra ca 1 gr - 18 gr), 3-delt, som jeg bruker lite og kunne vurdert å bytte, hvis det er interessant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kan ikke si jeg merker forskjell på stellan til en kompiss og min twin power jeg altså...

Jeg har begge deler selv og jeg må si at forskjellen er stort sett prisen... ;) men navnet er selvsakt viktig her da... :D

Du er selvsakt velkommen i klubben en vakker dag, Øystein... :o

Endret av Gismervik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.