Gå til innhold
Fiskersiden

Erfaring Med Daiwa Eller Tica Stenger?


JohanM
 Share

Recommended Posts

Er det noen her som har erfaringer med Daiwa stenger?

Jeg leter etter ei stang i klassen 2-12 gram eller der omkring i lengde 9-10 fot og satt på skitt fiske og så denne Daiwa stanga. Er det noen som har erfaringer med denne stanga eller andre Daiwa stenger gennerellt?

Så også litt på denne Tica'n her, noe kortere enn hva jeg hadde tenkt, men jeg leter etter ei stang til ørret, mest opp til halv kilon og vil ha det gøyest mulig.

Har ingen kjennskap til stenger i disse merkene her, så setter pris på alle tips:)

Endret av JohanM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 nordic stenger og de 3 stengene er de jeg liker best og bruker mest!!! og jeg kan anbefale deg tica nordic 10'' 10-30 gram!! den er ganske myk men ikke så myk at du får problemer med større fisk og såppas myk at du har det morro med 0,5 kilos ørretter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

kjøpte meg ei Nordic 10' 8-30 gram med tanke på hav abbor og sjø ørret her om dagen, blir morro og teste den :) noen ørret stang har jeg enda ikke fått meg ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Tica nordic 8-30 gram er en veldig bra stang som jeg selv har brukt i snart 3 år og kan ikke klage på noe som helst!

Har tatt laks på over 10 kg på den og det gikk fint!

Bruker den selv til laksefiske i småelver og til lett gjeddefiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.