Gå til innhold
Fiskersiden

Fisketur I Morra...


Gimbo
 Share

Recommended Posts

Skal ut og fiske litt i morgen. Så i kveld skal jeg binde noen tackle.

Har også lyst til å prøve krabber som agn. Så har gått til innkjøp av i lita krabbeteine som jeg rett og slett kaster ut fra land. Her oppe er det ikke noen restriksjoner på dette har jeg skjønt.

Og skulle jeg få noen med litt størrelse, så gnafser nok kona som er fra Asia i seg disse.

Har aldri prøvd dette før da det ikke er noen tradisjon for dette her oppe i gokk.

Men skulle det bli fangst...hvordan får jeg fram for å få krabben til å sitte på kroken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut og fiske litt i morgen. Så i kveld skal jeg binde noen tackle.

Har også lyst til å prøve krabber som agn. Så har gått til innkjøp av i lita krabbeteine som jeg rett og slett kaster ut fra land. Her oppe er det ikke noen restriksjoner på dette har jeg skjønt.

Og skulle jeg få noen med litt størrelse, så gnafser nok kona som er fra Asia i seg disse.

Har aldri prøvd dette før da det ikke er noen tradisjon for dette her oppe i gokk.

Men skulle det bli fangst...hvordan får jeg fram for å få krabben til å sitte på kroken?

Det ble solid blanking. Ingenting på hverken kastesluk, meite, eller den der enslige krabbeteina som måtte mates med reker, da jeg ikke fikk så mye som en liten taregjedd engang...

Men okay, den teina blir med på neste tur og. Bruttern tipsa meg om en plass :-)

'

'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.