Gå til innhold
Fiskersiden

Stort 3-Dagers Salg Hos Out Fishing 27.-29. August


Out Fishing
 Share

Recommended Posts

Kom innom for et godt tilbud disse tre dagene.

Har blant annet salg på følgende:

Shimano sneller -40%

Shimano Diaflash og Speedmaster stenger -40%

Masse sluker fra 10,-/20,-

wobblere 49,-

+mye annet til god-priser.

Prisene gelder på dette salget KUN ved kjøp i butikken min på Grorud Senter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjipt, men butikken ble stengt pga av tyveri når jeg var oppom. Håper ting ordner seg i den grad det er mulig.

Ting har dessverre IKKE ordnet seg. Har vært hos politiet men lite de kan gjøre. Det værste er at jeg har mistet alt av butikk-mails og det vil nok være en del kunder som nå blir pisst siden de ikke får svar fra meg.

Jeg har på 3 uker nå mistet varer og pc til en verdi av 40.000,- kroner. Begge gangene har det vært sigøyner-rumenere som har stått for ugjerningen. Jeg har nektet dem adgang nå, men i dag så jeg ikke engang han som var inne å stjal. Var fullstendig opptatt av kunden jeg hjalp med stang-kjøp dessverre.

Er veldig usikker på om jeg vil fortsette butikkdrift nå må jeg innrømme, må tenke utover helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! For jævli om du skulle gi deg da, etter så mye arbeid. Er senter-ledelsen villig til å ta et tak med vektere? De bør jo ta ansvar, siden et kjøpesenter opplagt er attraktivt for slike bander.

De som ikke får svar på mail tar vel kontakt igjen. De fleste butikker svarer jo uansett ikke på første mail (nå snakker jeg om ANDRE butikker :-).....

Endret av palkr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.