Gå til innhold
Fiskersiden

Fyll flugeboksen min!


Døsen
 Share

Recommended Posts

Ikkje kvar dag eg postar under denne kategorien, men intensjonen er å ta fram flugestonga neste helg. Dei få flugene eg åtte har blitt vekke i flyttelasset, nye må difor kjøpast inn.

Vatna og elvane det skal fiskast i er grunne, fulle av brevatn og har god sikt. Følgjeleg: kva fluger bør eg ha i boksen neste helg? Link og tips vert tekne vel i mot.

På førehand takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje mykje boksfyll å få, so eg gjorde ei særs ukvalifisert tinging sjølv etter lesing på diverse fora. Nokon spesielle fluger eg burde supplere med disse med:

Wooly Bugger Black Long Shank

Montana

Black Zulu

March Brown Silver

Daddy Detached Natural

Daddy Natura

Grey Wulff

Parachute Black Gnat

Streaking Caddis

Rackelhanen

Superpuppan

March Brown Winged

Stokkmaur/Eitermaur

Renaflua

Elk Hair Caddis

Matuka Black

Mickey Finn

Sandnymfa BH

Rough Olive

Kika på denne snelda:

Vision GT # 4-5

Stonga den skal kombinerast med er ei Walton Thunderfly 9,6' #4-5. Er dette ein kombinasjon som vil fungere? Vidare er snørejungelen litt uoversiktleg. Eg tenkjer å ha flytesnøre på ein spolen og intermidiate på den andre då det skal fiskast grunt. Følgjeleg: Kva type snøre skal eg velje?

Endret av Døsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Flueutvalget ditt ser greit ut, men jeg ville også hatt med noen litt lyse klassiske våtfluer med sølv i. March Brovn silver er en killer, men fluer som Telenarkskongen, Teal- serien(disse har lys spettet vinge, teal eller krikkand på norsk som fellestrekk,). Min favoritt , Peter Ross , vil jeg også anbefale til slike forhold som du beskriver.

Av liner så kommer du langt med ei flyteline. Intermediate trenger du knapt til det fisket du beskriver. Fisken tar som regel flua i overflata allikevel, og ei int.med line er tyngre å løfte ut og starte kastet med. Du kan gjerne bruke en synkende polyleader i stedet, den går like dypt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.

At flyteline i kombinasjon med flytande eller sekkande fortaum gjer jobben, høyrest rimeleg ut. Kva type snøre skal eg starte med? Snelda har påspolt eit wf-snøre som kjennest handterbart ut. Er dette eit ok nybyrjar snøre eller er det andre typar som er lettare å starte med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

WF er helt greit, det er det de fleste bruker til lett fiske som dette. Jeg mener å huske at du pleier å fiske oppe i traktene rundt Lom og Bøverdalen, stemmer dette, eller husker jeg feil? I så fall bør du skaffe deg noen av den Peter Ross-flua jeg nevnte, den har jeg hatt veldig god uttelling med i vanna i det området. God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

WF er helt greit, det er det de fleste bruker til lett fiske som dette. Jeg mener å huske at du pleier å fiske oppe i traktene rundt Lom og Bøverdalen, stemmer dette, eller husker jeg feil? I så fall bør du skaffe deg noen av den Peter Ross-flua jeg nevnte, den har jeg hatt veldig god uttelling med i vanna i det området. God tur.

Stemmer det. Blir i første rekke fiske i Dalsvatnet og i elva samt ein tur til Leiråstjønne. Andre vatn eller elvar eg bør teste?

Peter Ross og Palmermyggen er notert - takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.