Gå til innhold
Fiskersiden

Trysilområdet


Frederikdebes
 Share

Recommended Posts

Heisann!

Skal opp en tur til Trysil til helga og lurte på om det var noen som hadde tips til noen steder det gikk ann å kanskje få noe nå. Er en liten guttetur med noen på jobben så vi tenkte vi skulle ta med stengene og prøve oss, men ingen har peiling på mulighetene. Må ikke være ørret spesifikt, er åpent for alt. Meninga er bare å komme seg ut litt. Setter pris på alle forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du til trysil så har du utrolig mange muligheter til fiske .

trysil elva er knall etter harr nå, du kan godt bruke sluk da i 12 gr eller spinere, helst, kober, røde ,

men hvis jeg var dere så ville det ha blitt flue, hvis dere ikke kaster med flue så bruk dupp og flue, mørke fluer nå med grå vinger, grønne. eller egentlig hva som helst nå.

jeg fisker veldig mye i elva og denne sossongen har vært knall,

lykke til :wacko:

hvor i tysil skal dere da....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt spesifikt enda. men det er visst ikke langt unna skibakken har jeg skjønt.

Supertakk for tipset, det var veldig informativt og fint. Er det noen spesielle deler av elva hvor det er lett å komme til og som funker bra til fiske. Kompisene mine deler ikke helt den samme gløden for fiske så greit å gjøre det enklest mulig tenkte jeg :wacko:

Ser at elva går stort sett gjennom hele trysilområdet så bør vel være muligheter ganske mange steder? tenkte høre evt der jeg bestemmer meg for å kjøpe fiskekort om de har noen tips og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er ved bakken så kan du kjøre til jordet 20 min så kjøper du kort på bensinsjappa der, kjør så vidre til nedre engerå og fisk i trysil elva der eller ved jordet da kan jeg garantere harr,

du bruker dupp og flue.

hvis du har en Black Gnat,- grønn heckam peckam,-Verre enn Minken, Så kommer du langt :wacko: bruk en30 cm fra flue til flue duppen yterst .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må du gjøre trysil elva er knall får flue fiske nå. :)

da ville jeg valgt en Spent Spinner (Str: 12) Rustbrun/orange farge dekker mange arter av døgnfluen sitt siste stadie i syklusen.

det er melt knall vær så du skal ikke se bort fra at jeg er også på plass i elva, har veldig tro på elva nå :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.