Gå til innhold
Fiskersiden

Ørret


Arne L
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av Arne L

Var en tur oppe i "drømmevannet" som ligger utenom stier der folk ferdes. Fikk en nydelig ørret på 1 kg. med blodrøde flekker store som 50 øringer. Fikk også flotte feite ørreter rundt 500 gr. En herlig tur.

jasså ja, du var der ope og hev opp "småfisk" hehe.

Grattis, grattis, men vi vet begge at det finne mye større der oppe.

Hva var det vannet het, var det ikke ljovatnet like inne ved dalen bakom der i lom?[ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble jo litt fisking - selv om det jo var en noe våt opplevelse. Litt skuffet over størrelsen på fisken da, men greit no. Vi fikk da i det minste testet ut noen nye områder. Som du sier, vi får ta de større neste gang :-) Har fortsatt tro på at det finnes stor fisk i det området vi var lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var en tur etter ørreten i Storamos i går. Stor flott ørret viste seg i overflaten, men jeg måtte dessverre rømme fra stedet. Det var så mye mygg og knott her, jeg har aldri opplevd lignende noen gang. Jeg var dekket av et teppe med mygg og knott. Fikk prøvd 3 kast før jeg i frykt for å bli spist levende måtte komme meg i bilen og forlate plassen [} :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Velle

Det er forferdelig dårlig fiske i Bjerkreim. Ser nesten ingen fisk. Ingen vits å dra dit. [ :P ]

Ser dere noen vakende fisk i dette "hemmelige" vannet? Toca vannet som Torbjørn kaller det for.

Har lagt makken på hylla til høsten, det er da rype sesongen er igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.