Gå til innhold
Fiskersiden

Børstemark, Grimstad (Strand)


jamolund
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Fire dager til fullmåne, var på Strand en kort tur og så både børstemark og fisk. Ganske mye børstemark, så også flere torsk som svømte rundt på grunna. Fant frem femmerstanga og fikk en liten torsk før jeg dro (det er grenser for hvor lenge man kan være ute med søpla[ :) ])

/JanA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av jamolund

Var en tur i kveld, fisket av hele stranda uten å se en eneste børstemark. Oppdaget derimot minst ett hull i vadebuksa...

/JanA

kan hende jeg får lurt meg en tur ut i helga.... btw. mest sannsynlig kan jeg stille med båt fra sommeren av [ :) ].... mangler egentlig bare å få båt motor hit til grimstad... og så må jeg jo ha båt plass da...

/frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av jamolund

Var en liten tur i går kveld, fikk 6-7 torsk på en grønn WB. Så enkelte børstemakk, men ikke mange. Var forøvrig en fin kveld på Strand, fullmånen lyste opp sandbunnen slik at man kunne se fisken på lang vei.

/JanA

mye torsk på strand om dagen?!? Ser ut som om de liker WB [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en kort tur i går kveld, fisket ved lykta for å sjekke om lyren hadde kommet. Det hadde den ikke. Ble et par småtorsk, så en god del sild men de var utenfor kastehold (var vel der lyren oppholdt seg også).

Det var forøvrig grisekaldt og såkalte sønnavinden kom fra nord i går også [} :) ]

/JanA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.