Gå til innhold
Fiskersiden

Tidsbegrensning


nanablag
 Share

Recommended Posts

Hei!

Tilstadighet når jeg prøver å svare på tråder får jeg denne:

"[#103128] The administrator has limited the number of new posts you can submit within a short time frame. Please wait 30 seconds before replying or posting a new topic."

At jeg er mye plaget med den når jeg får dilla på 100000-0-tråden kan jeg forstå da det ved disse anledningene har vært postet med svært korte mellomrom.

I dag har jeg fått denne to ganger uten at jeg har postet noe annet like før og da blir det litt merkelig.

Hadde det vært mulig å få greie på eksakt hvordan disse begrensningene er og om det gjelder for alle eller om dette er en begrensning som bare noen få utvalgte får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skyldes dobbeltklikk da det hender jeg dobbeltklikker uten å mene det (ikke helt godvenner med laptopen alltid)

Jeg pleier dog å legge merke til at jeg dobbeltklikker, noe jeg ikke gjorde ved disse to anledningene.

Begge gangene var det i underkant av 10 minutter siden forrige post.

Inntil videre antar jeg at det er jeg som har dobbeltklikket og ikke tenkt over det :lol:

Kommer tilbake med mer hvis dette skjer igjen senere når jeg VET at jeg ikke har dobbeltklikket, f.eks når jeg bruker den stasjonære :)

Er det flere som har opplevd at denne har kommet opp uten at det har virket fornuftig?

EDIT: Tror jaggu trønderflua fikk merke den ufrivillige dobbeltklikkingen min :lol:

Endret av nanablag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.