Gå til innhold
Fiskersiden

10.11.2009 - MWF2


Remy
 Share

Recommended Posts

Du som syns World At War er bra blir vel sjokkskada av dette, for å si det mildt. Infiniti Wards som produserer den morderne delen for Call of Duty (modern warfare) har jo gjort alt for spill seriens overlevelse. Cod1, 2, 3 var middelmådige spill, nr 4 rocka verden da det kom og vant absolutt alt av priser, nr 5 skuffa som forventet (som å spille cod1 i bedre grafikk), mens nr 6 tok steget laaaaangt forbi! Gled deg til sinnsyke missions i Favelaen i Rio, småbyer i usa og mye mer :) Og ps! vi er flere fra FS som spiller via LIVE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier deg LIVE Remy :P

Men MW er ikke noe særlig overlegent 5\ern slangt. Enspillerdelen betyr jo nada, den har jeg ikek spillt gjennom på noen av spillene. Grafikken/menydelen på MW2 er jo grusom- 2 steg ned fra COD5 og 1 steg end fra den dårlige på MW1

Og et JÆVLA mas hele tiden- man kna jo ikke ta et kill uten at det er hevn, killstreak, avbrutt killstreak osv osv. Roer seg vel litt når man har løst de fleste opp men så tipper man rundt på prestige så er det vel samme igjen....

Men banene er veldig bra lagt, grafikk, spillmotor osv funker som bare juling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte enspillermodus av 4 og 5, og synes begge var veldig bra. Skulle gjærne hatt tid og penger til å spillt dette også. Men spillkonsoller har jeg aldri likt, og datamonstret vil nok avgå med døden om jeg presenterer et spill av nyere utgave :)

Endret av Martins
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remy- jeg har adda deg, og jeg eier deg :) Du som ikke har adda meg, husker du ikke vi diskuterte dette ifjor :)

Det er ikke fordi jeg er gammel Remy, det er fordi jeg er så mye bedre enn deg at disse meldingene kommer betydelig oftere for meg :D

(Din killratio er forøvrig 0.57 foreløpig, min er 0.89) Bring it :D

There is a reason why age certifications are in place. Call of Duty: Modern Warfare 2 is classified as suitable for only those over the age of 18 and parents should ensure they do not expose their kids to any material deemed too old for them. Thats just good parenting.

The Telegraph

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remy- jeg har adda deg, og jeg eier deg :) Du som ikke har adda meg, husker du ikke vi diskuterte dette ifjor :D

Det er ikke fordi jeg er gammel Remy, det er fordi jeg er så mye bedre enn deg at disse meldingene kommer betydelig oftere for meg :D

(Din killratio er forøvrig 0.57 foreløpig, min er 0.89) Bring it :D

There is a reason why age certifications are in place. Call of Duty: Modern Warfare 2 is classified as suitable for only those over the age of 18 and parents should ensure they do not expose their kids to any material deemed too old for them. That’s just good parenting.

The Telegraph

Hva pokker er ditt nick da? Jeg har nesten ikke spilt online :) måtte gjøre ferdig singelplayer. Kommer sterker snart! Vi er flere fra FS som spiller, og en del andre, og vi har en egen klan. AOK (Army Of Kings)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nerds!

En nerd er en person med et snevert interesseområde eller en sær hobby, men som har uvanlig god kunnskap og forståelse på dette området. Tradisjonelt har nerder blitt oppfattet som intelligente, men sosialt utilpasse. Selv om ingen av delene kvalifiserer til betegnelsen nerd, kan det og oppfattes slik eller å utvikle seg i den retningen være mer eller mindre en bivirkning av å ha sære interesser. Ulike typer nerder kan grupperes etter interesser. Interesser som tradisjonelt blir oppfattet som nerdete er informasjonsteknologi og vitenskap. Interesser som oppfattes som mer dagligdagse, og ikke virker helt meningsløse for en utenforstående, for eksempel sport, har ikke fått tilsvarende nerdestempel, selv om uttrykk som sportsidiot også forekommmer.

Enkelte har satt nerdete oppførsel i forbindelse med den nevrologiske personlighetsvarianten Aspergers syndrom. Mennesker med aspergerske personlighetstrekk har ofte sterke særinteresser og en sosial annerledeshet.

I det moderne samfunn kan en nerd like godt defineres som en med særdeles god kunnskap på et felt, uten at det på noen måte setter han eller henne tilbake på andre områder.

Høres ut som en fisker i mine øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.