Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskeutstyrbutikk i Barcelona


Stian N E
 Share

Recommended Posts

Game Fisher, www.game-fisher.com

Mye rart, og overdimmensionerte ting for Norge, men morro :)

Adressen er:

Doctor Aiguader, 4-6

08003 Barcelona

Enklast at komme dit med metro'en. Ta L4 (Gul) til Barceloneta så er det omtrent rett over veien

http://maps.google.com/maps?ll=41.382895,2.186902&spn=0.005313,0.014806&z=16&key=ABQIAAAA4m0FDNZBo_QXMoptDx6xMRThaWHqob02-utiQ09r9yNRrlKx1RQjTxtUu407GJ19uS9hKYPZ9Uh3kQ&mapclient=jsapi&oi=map_misc&ct=api_logo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Var i samme butikk som Dan her for 3 uker siden. Ligger helt nede ved havnen. Lett å finne. Mye utstyr, langt fra billig, og mye stort. Jeg kjøpte ett par jigger lik de Dan kjøpte, samt noen få speedjigger. De har Avet og alt mulig av sneller etc, men rimeligere enn her på berget er det ikke så langt jeg fikk sett. De var ike så veldig hissige på å hjelpe deg, men rota rundt å fant litt.

Men det skal ligge en sak som er mere interessant. http://www.grauvell.com/ Disse produserer litt av hvert og bla ok stenger. De skal ligge i Barcelona område. For meg så ser det ut som de har butikk utsalg. men det går sikkert å sende en mail. Produktene selges mange steder i europa. Danmark er det nærmeste i norden. Jeg rota meg bort i de på Veals sin butikk i england. Det kan jo vær eok å sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.