Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor går turen???


amnesia
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Roar Velle

Blir Mandal første helgen i juni. Etter dette er ting fortsatt ukjent. Det blir ikke Bjerkreim i år dersom sesongkort uteblir. Begrensninger i sesong kort salget i år. Men det er mange andre billigere elver å fiske i her omkring. Så jeg har noen alternativer.

Blir sannsynligvis en måneds tur til midtnorge. Stjørdal, Verdal, Orkla og Gaula.

hvor i mandalselva skal du fiske, roar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir selvfølgelig Namsen her og. Starter jobbinga 1.juni og jobber minst ut juni. Da på Foss/Melhus,Ranem, Hildrem og Foss/Engstad for det meste. Får se hvordan forholdene er, om de er gode. blir det nok juli også. Skal ikke se bortifra at det blir litt guiding i Bjøra også. Eget fiske tar jeg av meg i Bogna og Aursunda + diverse småelver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri fisket der men jeg har en på jobben som bruker å være på øvre sæter ei uke hvert år, hørt så sinnsykt mye bra om et valdet. Jeg har vært å sett på hølen, nydelig fluehøl. Har fisket endel i Surna, men har fortsatt tilgode å få fisk i den elva:)... skjønner ikke hvorfor fordi det er er jo altid mye fisk der. Tror det har noe med vann temperatur og at jeg liker å fiske om natta og da skrur de av vannet i kraftverket. Elva minsker med 40 cm hver natt, det tror jeg fu.... opp fisken litt. De får jo mye laks på makk. I år skal jeg ha en på flue, synkesnøre tror jeg er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Loomis

Blir nok Orkla og Surna denne sesongen og. Kjekt å bo i Rindal som ligger 1,5 mil til både surna og Orkla. Får kanskje mulighet til å fiske Advokaten i Surna i år det gleder jeg meg til. Noen her på forumet som har fisket den ?

send en PM til MP. Han er i Surna hvert år og hvis ikke jeg husker vanvittig feil,så er det Advokaten han fisker i. Selv tar jeg uke 26 i Orkla og uke 28-31 i Nordland, vil ikke gå på samme smellen som ifjor da jeg kun fikk 2!!!! uker med laksefiske..holdt på å gå på veggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.