Gå til innhold
Fiskersiden

kanotur i nordmarka 22-25.juni


eholte
 Share

Recommended Posts

Gjest Frisch

sitat:Opprinnelig postet av oslotorsken

Prøv agnfisk i bogstadvannet. Da får du halvstore gjedder og ørret på mellom 1 og 3 kilo.

Åh jeg ler meg skakk! Du må være fiskersidens mest spaltede personlighet Oslotosken.....[^] Først skal gjedda ryddes av veien, men man kan også fiske den med agnfisk[ :( ][ :D ][ :D ] Du er ikke sann[8D]

Hvorfor ikke foreslå dynamitt?? Det er jo den mest effektive metoden av de alle. Agnfisk da du....[^]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frisch

sitat:Opprinnelig postet av TrophyHunter

Frisch, står jo i signaturen hannes at man skal hive garnet på land.... men rykke fisk i kulper skal han, må være en solid dobbeltmoral på den mannen?

Du kan så si......[ :( ] Et humoristisk innslag om ikke noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av KarpeDiem

Katnosa, Spålen og Åklungen! dette er bra vann med mye fin fisk (fra kiloet og oppover). Mye bra fisk i spålselva og katnoselva også

Det er IKKE min erfaring, men jeg har hørt dette før...

Prøvde meg seriøst i Katnoselva i fjor, litt Vulgataklekking, men BARE småfisk.

Har tidligere padlet opp og ned Spålselva 2 ganger uten å se noe annet en SMÅ SMÅ fisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring - stort sett bare småfisk å se/få. Men, tipper Katnoselva/Spålselva er som deler av Bjørnsjøelva - de store er der, men viser seg jevnt over ikke og er umulige å få, med noen få unntak. Har opplevd å fiske samme kulp i Bjørnsjøelva tidlig på kvelden = masse småfisk ingenting annet og seint om natta samme døgn = 2 meget pene fisk, 0 småfisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.