Gå til innhold
Fiskersiden

Åros 7 feb


2Fish
 Share

Recommended Posts

Da er jeg hjemme fra tur til åros. Hadde en tur i går også, men i dag ble Erlend (RLN) med på turen. Vi startet på en plass vi trodde var fin. Der var det ikke aktivitet i hele tatt, bortsett fra en hvitting. Erlend tok en tur langs land for å sjekke isen og fikk konstatert 2 ting: Isen var fin og det var mer fisk der. Erlend hadde nemlig fått en fin torsk :)

IMG_3216.jpg

Raska fort sammen sakene og underveis fikk jeg sms : Middag kl 16.30. Hmmmm, kjedelig. Etter en rask telefon ble middagen utsatt, hvertfall for meg. Vi gikk og vi gikk og vi gikk til en plass som så lovende ut. Fiska og ingenting skjedde bortsett fra en microtorsk. Vispa litt med balansepilken og plutselig så var det fisk der. Hissig og bestemt, og opp kom en makrell. Den ble veid til 6 hekto, fin den.

IMG_3219.jpg

Gikk litt videre bortover med balansepilk sammen med Erlend, det ble torsk, mye torsk, dog mye smått. Det gjorde ikke noe var noen fine innimellom.

IMG_3220.jpg

C/R

Erlend fikk også fin torsk

IMG_3222.jpg

Man blir kald tilslutt, når sola går ned.

IMG_3224.jpg

Det ble mørkt da vi dro kl halv 7.

IMG_3226.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.