Gå til innhold
Fiskersiden

oddsen i dag


Rune
 Share

Recommended Posts

Fikk inn M City,Leeds,WBA og Middlesborough i går,hadde 2målsseier til City og WBA :wacko:

I dag satser jeg på:Tottenham,Bjørkløven og Hibernian,lykke til med spillet deres :lol:

Igår hadde jeg PNE og Sheff Wed til hyggelige 5.06 i odds.

Tror jeg vinner litt oftere med doblene enn dine kvadrupler, Aristokraten. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte helt å tippe i dag.. :) ikke at jeg gjør det så alt for ofte selv, men vi har tippelag på jobb da. 4 stk som tipper sammen. vi tok nå 11 på lørdag + 5-6 tiere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant ikke mer enn 330,- da. Må huske å trekke ut innsatsen:)

Ikke mye spennende og spille på i dag, men kamp nr. 97 på langoddsen kan kanskje være et objekt?

Syns 2,05 på Vålenga' er greit betalt, så jeg setter en hundrings der også.

kan man spille på kun 1 kamp på odsen om man vil? er det ikke minimum 3?

Hilsen uvitene JohanM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamp 74: Anders Jacobsen - Wolfgang Loitzl

Jeg setter en hundrings på Loitzl til 2,10 i odds.

Begge sto over kvaliken i går, noe som tyder på de begge føler seg komfortable i bakken. Jacobsen har hatt en tendens til å "kløne" det litt til i førsteomgang denne sesongen (spenningsnivå?), og det kan han ikke tillate seg i dag.

Loitzl ligger ganske klart foran Jacobsen i Verdenscupen, og dette tyder vel på litt bedre stabilitet. Har også fordelen av å være med på et lag som er skikkelig i dytten denne sesongen, og det hjelper nok til på den mentale biten.

Som god borger burde man selvfølgelig spilt Jacobsen, men 1,50 i odds er for dårlig betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, merker at det er en del år siden jeg tippet da :) hehe...

Har jo kupongen med tippelaget på jobb i dag som vanlig da, der spiller vi system som koster 243 kr.

Har levert 2 system til 18 kr selv, så får det bli en liten odsen kupong eller 2 og en lotto. spiller som regel for max 100 kr utenom den kupongen på jobb i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.