deetee Posted June 22, 2004 Report Share Posted June 22, 2004 Lurte på om noen visste om noen bra vann i Haldenområdet, og hva man kan få der. Har bodd der ett år men ennå ikke turd å bevege meg opp til noe vann. Hadde vært fint om noen visste om noen bra gjedde/abbor vann, men er villig til å prøve alt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 22, 2004 Report Share Posted June 22, 2004 Her har du en oversikt over noen aktuelle vann i Østfold http://home.online.no/~sbrest/fiske_i_ostfold.html Ellers så er jo Kornsjø et eldorado for gjeddefiske hvis du gidder å kjøre en drøy halvtime. - Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrophyHunter Posted June 22, 2004 Report Share Posted June 22, 2004 Hei på du... Du har jo haldenvassdraget, fra 5-sjøen-aspern-aremarksjøen(ara)-øymarksjøen helt til hemnessjøen, masse bra gjedde/abbor vann dette. Fin kanotur også,hehe... Mot sverige har du iddefjorden, ørsjøen, kornsjø (+ en masse små innsjøer og tjern langs kornsjøveien mot holtet.Mot sarpsborg har du rokkevann-bergsjø-langen-børtevann-buerbekken-isesjø-glomma (også en god kanotur,hehe[ ] ville heller valgt siste rute når det gjelder gjedde og abbor, går mange rugger i disse vann..... Sist men ikke minst har du jo kornsjø, som er utrolig stort, trur du har god sjangs til å få en rugg her.. Trenger du mer detaljert info om de gode plassene send en Pm [ ] hilsen Syk mann & Trophyhunter (på jobb) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 22, 2004 Report Share Posted June 22, 2004 Haldenvassdraget med kano anbefales! Kan bli en litt røff opplevelse i Brekke sluser hvis du kommer sammen med større båter men det skaper vel bare litt ekstra spenning. - Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deetee Posted June 22, 2004 Author Report Share Posted June 22, 2004 Artig, da skal jeg jammen prøve meg på litt fiske i Haldenområdene etter jeg er ferdig å jobbe i sommer. Kjedelig å måtte stikke tilbake til Vansjø hele tida for å fiske Om noen er interresert senere i sommer/høst/jul/vinter stiller jeg gjerne opp med bil Kjenner ikke så altfor mange som elsker fisking. Hadde vært moro å dratt noe stor gjedde. Har bare fått store abbor i sommer. Tror gjedda hater meg. Største var på 2kg og var til og med rekord i Rokosjøen på Løten hørte jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrophyHunter Posted June 22, 2004 Report Share Posted June 22, 2004 2kg abbor er bra fangst [ ] , ikke vær dag en over 2kg grensa hugger seg fast,hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts