Gå til innhold
Fiskersiden

Halden


deetee
 Share

Recommended Posts

Hei på du...

Du har jo haldenvassdraget, fra 5-sjøen-aspern-aremarksjøen(ara)-øymarksjøen helt til hemnessjøen,

masse bra gjedde/abbor vann dette. Fin kanotur også,hehe...

Mot sverige har du iddefjorden, ørsjøen, kornsjø (+ en masse små innsjøer og tjern langs kornsjøveien mot holtet.Mot sarpsborg har du rokkevann-bergsjø-langen-børtevann-buerbekken-isesjø-glomma (også en god kanotur,hehe[ :P ] ville heller valgt siste rute når det gjelder gjedde og abbor, går mange rugger i disse vann.....

Sist men ikke minst har du jo kornsjø, som er utrolig stort, trur du har god sjangs til å få en rugg her..

Trenger du mer detaljert info om de gode plassene send en Pm [ :) ]

hilsen Syk mann & Trophyhunter (på jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig, da skal jeg jammen prøve meg på litt fiske i Haldenområdene etter jeg er ferdig å jobbe i sommer. Kjedelig å måtte stikke tilbake til Vansjø hele tida for å fiske :P Om noen er interresert senere i sommer/høst/jul/vinter stiller jeg gjerne opp med bil :) Kjenner ikke så altfor mange som elsker fisking. Hadde vært moro å dratt noe stor gjedde. Har bare fått store abbor i sommer. Tror gjedda hater meg. Største var på 2kg og var til og med rekord i Rokosjøen på Løten hørte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.