Gå til innhold
Fiskersiden

erfaringer med fluestang?!


winsjansen
 Share

Recommended Posts

Har kjøpt meg en fluestang med snelle og snøre...og lurer på om det er noen der ute som har erfaring med denne..?!

Har kjøpt:

Enhånds i GTFour serien til Vision 10 fot # 8

Snella er en Vision GT med storspolesnelle

Vision Extreme Distance fluesnøre

Skal til Bornholm 10 mars, og med stanga i hus imorgen kan jeg trenge litt erfaringsoverføring B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg en fluestang med snelle og snøre...og lurer på om det er noen der ute som har erfaring med denne..?!

Har kjøpt:

Enhånds i GTFour serien til Vision 10 fot # 8

Snella er en Vision GT med storspolesnelle

Vision Extreme Distance fluesnøre

Skal til Bornholm 10 mars, og med stanga i hus imorgen kan jeg trenge litt erfaringsoverføring B)

hei.

jeg har en gt four-four 9.6 fot #7.

veldig nøjd med denne stanga. forholdsvis rask og spenstig stang som er veldig gøy og fiske med. takler vind overraskende bra med tanke på lengden på stanga.

har ikke testa gtfour stanga, men hvis den nogenlunde lik four-four, så har du noe godt i vente til de rimelig vindfulle dagene på bornholm.

du burde google litt og se hva du kan finne av info og evt anmeldelser av stanga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

bruker selv en vision gt four 9.6 fot kl 7. Eg er stor fornøyd med den en rask og spenstig som takler store fluer og litt vind når kasteteknikken sitter, eg bruker et rio outbound snøre wf7f/i som eg liker utroligt bra kansje ikke det mest lett kastet snøre eg har vert borti men som sagt når tekniken sitter så levere stanga godt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.