Gå til innhold
Fiskersiden

Bilde rapport fra Tierra del Fuego, Februar 2010


Gamlingen
 Share

Recommended Posts

Her er mitt nybakt bilderapport fra Rio Malenguena og Rio Irigoyen, som jeg er nettopp kommet tilbake fra. Vaerforholdet var ikke det beste, hoey vann og mye farge i elvene, men vi koste oss allikevel, som vanlig! Et foerste for iaar er at vi fanget "steelheads" i Malenguena, noe som viser effekten av fiskeoppdrett i Chile. Disse fisk er antageligvis fisk som har roemt fra anlegg paa andre siden av Beagle stredet! Men de ga mye sport.

Enjoy:

http://www.kizoa.fr/diaporama/d720119k8892677o1/irigoyen--malenguena-2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Pierre ! Akkurat hva vi trengte nå :huh: Blir misunnelig hver gang du er ute og flyr :P Og her sitter vi oppe i nord og fryser på oss koldbrann.

Mere hår i ansiktet har du fått siden sist også :D

Hei gammel venn og alle andre! tusen for tilbake meldingen! Jaja Silver, hevnet er soett, jeg er ogsaa misunnelig, mens du er i Gaula i Juni, og jeg maa jobbe!!! :D

mvh

Pierre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pierre.

nok en gang ser det ut som dere hadde en flott tur. mrd flott fisker og nydelig natur :P

det må sies at det må være knall og jakte på stor fisk der med 1 hånds flue stang.

tusen takk for at du deler dette med oss som snør ned her :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pierre.

nok en gang ser det ut som dere hadde en flott tur. mrd flott fisker og nydelig natur biggrin.gif

det må sies at det må være knall og jakte på stor fisk der med 1 hånds flue stang.

tusen takk for at du deler dette med oss som snør ned her laugh.gif

Hei Mao! Ja opplevelsen var den samme som ifjor, selv om fisket ikke var saa bra, paa grunn av flomen og farget vann.

Du maa begynne og spare for aa bli med neste aar!

Snakk om vaeret, her hjemme i Pyreneene, fikk vi en storm igaar kveld med vind fra soer (Sirocco vinden) som blaaste opp til 160km/time. Temperaturen var 23° varme grader ute (aldri observert til naa) den 27 Februar, midt paa vinteren!!! Merkelige greier men heldigvis ingen skader for oss! Det finnes 800000 mennesker uten stroem idag, men ikke oss!

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.