Gå til innhold
Fiskersiden

Torsk på Ormøya


kaospiloten
 Share

Recommended Posts

Heidi, Joacim og Jeg dro til Ormøya på kombinert fiske og kosetur. Vadet over til den øya som ligger rett ved(husker ikke hva den heter[ :D )])Fisket fra 13 til 20 med mange pauser både med flue og slukstang. Resultat: 1 torsk ca 700g[:0][:0][:0] @Laksefiskern: Hvor ble det av all denne silden du snakket om????[ :) ][ :) ][ :) ] Det var mange andre som fisket der og det så ikke ut som de fikk noe heller[?] Men med det fantastiske været så var det en kjempetur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ante

Hvis du har vadet til noen øy fra Ormøya er du god....[ :) ] Er vel Malmøya du mener, og dere vadet ut til Malmøykalven?

Har fått bra med fisk på yttersia av kalven. Ligger ei grunne der hvor SØ beiter.

Jepp, er nok det jeg mener[ :) ][ :) ] Blander sammen Malm og Ormøya....

Fint er det der, selv om det ikke ble noe fisk. Snakket med en som fisker der mye, han nevnte noe som han kalte "skvalpeskjær" sikker det stedet du mener, men der var det køfiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Eirik

Kaos, du får nå huske å hilse da...

Men dere fikk like mye fisk som jeg fikk på en lang dorgetur... [ ;) ]

Setter oxo en 5er på Malmøya....

Jepp, skal hilse[ :) ] Du også[ :) ] Er ikke så lett å huske på alle disse øyene da................[:I][:I][ B) ][ :o )][ :) ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.