Gå til innhold
Fiskersiden

Tippeligaen 2010


Døsen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1.Stabæk

2.RBK

3.Viking

4.Molde

5.Lillestrøm

6.Brann

7.Odd

8.VIF

9.Tromsø

10.Start

11.Ålesund

12.Strømsgodset

13.Haugesund

14.Sandefjord

15.Hønefoss

16.Kongsvinger

... :)

Tror FKH kan overraske- de har ikke tapt siden 22.september nå, det er 6 adeccokamper, 9 treninsgkamper (bla slo de brann 2-0) og nå en TL kamp.

FOTBALLQUIZ

Litt redde for at dette blir en "være / ikke være" sesong for FKH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror FKH kan overraske- de har ikke tapt siden 22.september nå, det er 6 adeccokamper, 9 treninsgkamper (bla slo de brann 2-0) og nå en TL kamp.

That was the point I made earlier... they have a lot of momentum now whereas hønefoss and kongsvinger choked today.

Next weeks game against strømsgodset will be crucial to their belief tho; they must bag more points before they meet the real quality sides and get their arse served to them on a plate.

Molde won't do so well with that garden gnome in goal. Keepers made the difference in that game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Næh. Ingen jeg unner sisteplassen så mye som Brann.

Hehe rart hvordan nærværet av litt for mange brannsupportere over lengre tid kan påvirke noen og en hver.

Forøvrig helt enig :)

Er vel en som får problemer med visum neste gang han har tenkt seg til Bontelabo! :rolleyes:

Blir nok ikke noe problem. Skal snike han inn gjennom tollen jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe rart hvordan nærværet av litt for mange brannsupportere over lengre tid kan påvirke noen og en hver.

Forøvrig helt enig :rolleyes:

Blir nok ikke noe problem. Skal snike han inn gjennom tollen jeg :D

Ser ut som at vi må få satt opp noen barierer ved nordhordalandsbroen også gitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe rart hvordan nærværet av litt for mange brannsupportere over lengre tid kan påvirke noen og en hver.

Forøvrig helt enig :)

Rart med det gett! Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot bergensere. De er som regel trivelige folk. Men brannsupportere? Fytterakkern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Haugesund har imponert stort i år ja. Var vel få som hadde regnet med dette. Og meget bra hjemmestatistikk. Og flere av de såkalte "store" sliter med økonomien, og har kommet ned på jorda igjen :)

Vi bor bare i lille Norge, og det er begrenset hvor mye penger en klubb skal bruke også. Blir ikke bedre når tilskuertallet går ned på våre arenaer. Og det er ikke alltid de som bruker mest penger, som får de beste resultatene. Røkke er et godt eksempel, he he. Alle har ambisjoner, men det spørs om målsetningene var skrudd litt for høyt opp ja :)

Vil bare nevne at snittlønna i RBK f.eks. er på ca. 2,2 mill ! Og ett par på over 5 mill. At jeg ikke ble fotballspiller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.