Gå til innhold
Fiskersiden

Wobblerauksjon avsluttes nå


h1rik
 Share

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for denne gangen :blush:

Slik ble det:

(send pm med adresse og jeg returnerer kto.nr. Wobblerne sendes når pengene er på min konto).

1.JH - Olsen77 - 200

2.JH - Nidelvfisker - 200

3.Salmo - Olsen77 - 230

4.Thalme - Mini - 250

5.Black eye - Nidelvfisker - 210

6.Kortto - Mini - 250

7.Joonas - Nidelvfisker - 200

8.Piatu - Nidelvfisker - 130

9.JaLi - PrOtOtyp3 - 120

10.JaLi - Nidelvfisker -120

11.EMI - PrOtOtyp3 - 150

12.RR - PrOtOtyp3 - 120

13.Elka - PrOtOtyp3 - 120

14.Elka - nanablag - 120

15.Ripatti - PrOtOtyp3 - 110

16.Åsså - nanablag - 140

17.Graavi Arska- Nidelvfisker - 130

18.Graavi Arska- Nidelva - 220

19.Graavi Arska- PrOtOtyp3 - 110

20.Mio - PrOtOtyp3 - 130

21.Armas - Nidelvfisker -150

22.Hanko - PrOtOtyp3 - 110

23.Jale - Olsen77 - 150

24.Kosto - PrOtOtyp3 - 120

25.KAP - Nidelvfisker- 140

26.Mehukatti - Døsen -180

27.Sepen Tuuri - Tequila - 250

28.Riko - Nidelvfisker- 120

29.Lord - nanablag - 140

30.Sirrus - Nidelvfisker - 140

Håper dette ble riktig..........

Endret av h1rik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... dette ble dyrere enn jeg hadde tenkt... jaja... men fine er de og sikkert i en forstand verdt pengene.

Å få tilslaget på alle 3 var i overkant da jeg la inn bud mest for å øke aktiviteten her og delta i pressing av priser. H1rik fortjener jo ikke å lide store tap for dette og jeg ønsket å prøve å hjelpe til med å presse prisene litt.

Gleder meg til å prøve dem. Etter å ha endt opp med å kjøpe 6 wobblere på auksjon her (inkluder disse 3) angrer ejg veldig for at jeg ikke istedet bød 400 kroner for den ene jeg VIRKELIG hadde lyst på for noen måneder siden. Den gangen skulle jeg selvfølgelig være knipete.

h1rik: Jeg tror jeg har slettet PMen med kontonummeret ditt og jeg har full innboks. Send meg en mail med betalingsinfo på nanablag@hotmail.com .

Jeg håper ikke dette ble din siste aukskjon. Jeg er sikkert ikke den eneste som lettere byr på disse når sesongen er i gang. Jeg fisker ikke laks, men de er sikkert like fine til ørreten som går opp i elva mot slutten av sesongen =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen EMI på meg - pokker heller. Sitter på årsmøte i Hordaland JFF og fikk ikke nettaksess i orden før nå!

Altså ingen suksess her, så jeg får vel finne en selv da!

Kjøpte 25 nydelige Muuras i går (penga flyr), samt flere Joonas, så jeg får komme sterkere tilbake senere. Skal noen ha flere auksjoner nå? Nils Master greier ikke å skille seg av med en enesteshifty.gif , h1rik har proklamert sin siste auksjon. Så da må det vel eventuelt bli kjerav, vaaput eller Namsenlaks da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rydd og ryr inn så mye nytt nå, at jeg må ha en auksjon. Tenkte å gå for litt kjente saker, det var visst ønske om det.

Blir wobblertesting i morra så jeg tenkte å benytte sjangsen til å få tatt noen svømmevideoer av objektene. Det kommer iallefall Vaarala, Turdus, Hirvas m.m på auksjonen.

Endret av Nils Master
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huuppps,

hadde folk på besøk i går. Mye russisk og vodka, satt og viste frem min nyeste anskaffelse da tiden gikk ut (SKB 505, verdi ca 100 wobblere.) BEKLAGER h1RIK FOR HER VAR DET EN 4-5 STK JEG GJERNE SKULLE HATT KLOA I!!

NM, ta gjerne med noen ukjente også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huuppps,

hadde folk på besøk i går. Mye russisk og vodka, satt og viste frem min nyeste anskaffelse da tiden gikk ut (SKB 505, verdi ca 100 wobblere.) BEKLAGER h1RIK FOR HER VAR DET EN 4-5 STK JEG GJERNE SKULLE HATT KLOA I!!

NM, ta gjerne med noen ukjente også!!

Får prøve å lage litt lett blanding da. Hadde jo vært gøy med iallefall minst en som ikke har vært på auksjon før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Pengene er i havn og siste pakker sendes ved første anledning :)

Takker for denne gang. Blir nok ikke auksjoner for meg mer, men jeg planlegger å legge ut et parti med fast pris - først til møllaprinsippet 17april..

Har lagt unna ca. 30 stk.så får vi se om det er interesse for dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har heller ikke noen god følelse i ryggmargen når det gjelder forsendelser av wobblere i posten - alt for enkelt at en pakke kan forsvinne sånn uten videre. Sender står da veldig svakt ved klaging til Posten.

Trodde at en wobbler sendt fra PerH var forsvunnet i forrige måned, men den dukket utrolig nok opp etter 3 uker på avveie rett før påske. Men det er jo uansett for dryg tid for en forsendelse fra Bergen til Trondheim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.