Gå til innhold
Fiskersiden

finske wobblere


magnum44
 Share

Recommended Posts

Forskjellen på Rapala og en skikkelig håndlaget finne er som forskjellen på en Fiesta og en Porsche. Fiestaen drar alltids en jente eller to, men Porschen...

ok. har brukt countdown siste årene har fått noen laks på den,har mer trua på de finske..er de like lett å kaste med som rapala.fisker fra land og bruker multisnøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal jeg gjøre.magasinet på tiller i trondheim har bestilt opp den god del som de for inn i april må vel kjøp noen dær og selv om det blir dyrere.

Magasinet i Trondheim fører Vaarala wobblere. Knallgode saker. Om du kaster fra land anbefaler jeg at du sjekker ut Vaarala modell O. Jeg vet ikke hvor mye de tar for dem på magasinet, men bestillt direkte fra produsent bikker de fort over 200kr stykket. Pakkene fra Vaarala har en lei tendens til å havne i tollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magasinet i Trondheim fører Vaarala wobblere. Knallgode saker. Om du kaster fra land anbefaler jeg at du sjekker ut Vaarala modell O. Jeg vet ikke hvor mye de tar for dem på magasinet, men bestillt direkte fra produsent bikker de fort over 200kr stykket. Pakkene fra Vaarala har en lei tendens til å havne i tollen.

ok.da kjøper jeg dem på tiller han mente de kom til og koste rundt 200+ stk.har du noe favoritt farge da nils ? har selv fiska godt med den gull og sort countdown 9 cm i nidelva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv på engelsk til: mika.vaarala@dnainternet.net

Hils fra meg og si at du skal ha modell L og O i farge nr 19 (L er ikke så god å kaste med, men fisker meget godt)

Her er forresten hjemmesiden til Vaarala:

http://www.vaarala-vaaput.com/

men alt dette, og utrolig mye mer, finner du i den store wobblertråden som ligger her:

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=35394

Endret av Nils Master
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv på engelsk til: mika.vaarala@dnainternet.net

Hils fra meg og si at du skal ha modell L og O i farge nr 19 (L er ikke så god å kaste med, men fisker meget godt)

Her er forresten hjemmesiden til Vaarala:

http://www.vaarala-vaaput.com/

Steike meg! Det er jo bilde av fisken min og av fattern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nødvendig og nødvendig........ Spørs hva du har tenkt å bruke dem til det.

Det kommer ikke annet enn Ownere på mine wobblere iallefall. Men du trenger jo ikke så mange Ownere. Oppbevar wobblerne uten kroker og monter kroker når du skal bruke dem. Da har du alltid sylskarp krok, slipper sammenfiltring i skrinet og slipper å kjøpe en haug med svindyre Ownere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man kjøper patron bokser så er de fine å oppevare wobblere i !!!

og som nils master sier så er det lurt å ha kunn noen kroker å bytte for hver gang!! slipper man et haraball av en wobbler haug!!

Ro ned litt på utropstegna da mann! Ser for meg at du sitter og gauler når du skriver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.