Gå til innhold
Fiskersiden

SOLGT - High-end jigging combo


persa
 Share

Recommended Posts

Jeg har to Stella Sw på lette jigg spinning stenger. Disse er nå testet endel i vår og lite skiller i praktisk bruk. Jeg tenkte derfor å selge Stella 8000SW med Shimano T-curve stanga. Dette er ultralett og kraftig utstyr til jigging og pilking. Det er komfortablet på et vis som må oppleves for å få referanse ifht standard havfiskeutstyr. Rask og lett oppsveiving, kjempefin ergonomi under fiske. Innbyr til timer i strekk med aktivt fiske. Frank kan være referanse på at dette funker bra da jeg har brukt begge stenger like mye under fiske nå vår. Utstyret fremstår som nytt. Snella er kjøpt norsk i november 09 på Outfishing som handler service og garantier. T-curve stanga er favoritten til bla disse gutta Nomad Bildet viser den med 7,5 kgs markløft. T-curve

Bremsen på Stella`n er altså hjemmetestet til 10 kg på full spole. Snella er fylt med den beviselig beste braiden Tuf-line 65 lb. Denne braiden holdt mer enn ti ganger så mye som neste på lista når svensk fiskeblad testet holdebarhet ifht slitasje. Orginal embalasje og papirer til snella medfølger.

Prisen i Norge på comboen ville vært omlag 15 000.- Et E-bay kjøp vil man kunne gjøre til omlag 10 000.-

Utropsprisen min er 5000.- og er åpen for bud :blush:

stellacombo1.jpg

stellacombo2.jpg

stellacombo3.jpg

stellacombo.jpg

Endret av persa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, takk for bud :) Jeg er ikke tilhenger av lange auksjoner og avslutter nå når utropspris er oppnådd. Gratulerer med rått utstyr, jeg kan bortimot garantere at dette blir å ligge godt i handa og gi deg mange fine fisketimer. Sender deg PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Helge!! Godt du kjøpte det før eg gjorde noko dumt! :D Fantastisk utstyr til ein enda meir fantastisk pris!!! ;)

Det er aldri dumt med ei Stella, no har me to kvar, og kanskje skal eg ha nr.3.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nokk! Men eg må ha noko å sjå frem til! ;) Kan ikkje bare plutselig ha stella i ein alder av 22 år ;) Må drømme litt og! :D

Det vil jo vera ei invistering for framtida, unge mann. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja jeg har ihvertfall ikke så mye utstyr enda at jeg lurer på hvilket utstyr jeg skal ta me på tur....

Men er vel enkelte av oss som så fisker såpass mye at man trenger veldig mye utstyr...

Litt misunnelige faktisk :D

Grattis me gromt utstyr til en latterlig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.