Gå til innhold
Fiskersiden

SØ fiske i tromsø området


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...

hei. har ikke drevet så mye med SØ fiske før å lurer på om noen herifra området har noen gode tips og komme med. er det før tidlig å starte med SØ fiske nå? hvor skal jeg fiske? slukvalg? nårtid på døgnet? og sist men ikke minst flo eller fjæresjø?

Prøv ved gamle fyrløkta rett før vollan/Nordkjosbotn!

Går mye i røde fluer her..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett endel fin fisk tatt på brisling, spesielt tidlig på året. Sjøl har jeg hatt mest hell med sildesluker tidlig på dagen, best fiske akkurat der jeg står 2 siste timene mot floa. De beste dagene har det vært 4-5 ørret etter sluken samtidig, de gangene de ikke vil hugge 100% på Møresild har det lønt seg å gå ned i størrelser, Spesial o.l. TasmanianDevil/Cobra har reddet dagen når jeg ser fisk som ikke vil hugge. Skitt fiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Prøv og fisk fra Tømmerelva og mot Vollan. Har tatt mye fisk ser selv.

Når det åpnes for fiske i Tømmerelva så anbefaler æ på det sterkeste og prøve denne elva.

Gå ned til siste stillestående kulpen. så er det og bare og vente til flaket kommer;)

Ellers står det fisk i alle dype kulper.

Vis du fisker med flue, så anbefaler jeg faktisk litt stor kulehode nymfe eller mark lignende imitasjon. Har tatt masse fisk på det i elva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.