Gå til innhold
Fiskersiden

Nash Outlaw Deluxe 3.


tryta
 Share

Recommended Posts

http://nashtackle.com/product.php?id=513

OBS! Forrige modell,grønn. Alder på senga? Vet ikke...

Kjøpte senga,brukte den 2 turer så rygget jeg over den med Land Cruiseren.

Senga var flott den,men plasserings evnen og hukommelsen min var det værre med.

Senga overlevde,men det er ei stang i det ene hjørnet som er litt bøyd,samt litt på den ene foten.

Dette er en ganske bred ca 110x210 og godt polstret seng som er beregnet for personer opptil 150kg,er det mere dere lurer på? Bruk GOOGLE.COM.

Byttes mot sixpack med ØL,eller høyeste bud over 150kr. Sendes ikke,men kan leveres mellom Bergen-Stavanger.

Ps: ØL er mørkt og fyldig.

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjerne tenkt meg den der, men regner med at Vietnam ikkje akkurat er imellom Bergen og Stavanger... :) hehe

Og med mørkt øl så kunne du vel nøyd deg med en 6'er Newcastle Brown Ale? :)

Hadde eg no ihvertfall vært heime i norge, så skulle eg nok alltids tatt turen ned til Bergen, men eg kommer ikkje heim igjen før enn tidligst 17 Juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brent meg tidligere på at folk ikke skulle ha det de bydde på,men en liten samling ale er ikke å forrakte.

Har plass på jobben v Flesland,så den kan stå der inntil vidre.

Har det ikke dukket opp noen andre innen kl 21 i kveld,så har du fått deg ei meget god fisketurseng til en rimelig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brent meg tidligere på at folk ikke skulle ha det de bydde på,men en liten samling ale er ikke å forrakte.

Har plass på jobben v Flesland,så den kan stå der inntil vidre.

Har det ikke dukket opp noen andre innen kl 21 i kveld,så har du fått deg ei meget god fisketurseng til en rimelig penge.

Eg holder alltid ord, men no ser eg at du har fått et bedre bud allerede :)

Blir som sagt en stund til eg kommer meg heimover uansett, så er nok like greitt at du får solgt det vekk til noen andre som kan hente tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.