Gå til innhold
Fiskersiden

Mustad slow death


 Share

Recommended Posts

Virker jo helt genialt:)

tenker selv å prøve den bak markdraget ved dorging, og med ørretbombe fra land.

noen som har erfaring med agn? Funker berkley gulp like bra som ekte mark?

Gummimark funker på samme måte. Det er mer en bevisst at det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Jørgen Steen på Torshov sport var veldig entusiastisk på vegne av denne (slow death).

Kan jo legge til at han vant sjøørretkonken i år, så han har vel litt peil :thumbsup:

At gulp funker er det lite tvil om. Om det er bedre enn ekte vare eller ei kommer helt an på fisket man skal bedrive. Til statisk meite i stillestående vann må man nok fortsatt bruke ekte greier, av opplagte årsaker.

Endret av palkr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Om gulp sine produkter er bra tja?tTil årets konkurranse her oppe forsøkte jeg og få tak i brisling på grund av streiken måtte jeg prøve noe alternatift svare ble løje fra gulp.Kjærringa trodde jeg tulla da jeg ba henne om og bra på en sportsbutikk og forsøke og få tak i løje.Løje fra gulp er noe et kjært supplemang i båten 2 store sjøørreter er tatt på den,bruker den i lag med flasher funker som bare det.Men det er jo litt på sia av mark ,ikke tvil om at slow death med immitasjon vil bli forsøkt i løpet av sommeren.Noe usikker på farten ved dorging,men forsøke skal jeg.Har liggend e en del tobis som jeg skal prøve med slow death tror det kan gi en del fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.