Gå til innhold
Fiskersiden

Min Fangst tråd..


extremetoy
 Share

Recommended Posts

På tide med litt bilder her nå.. driver å pakker å styrer på med flytting til finland så tiden går fra meg..

Her har vi rigget oss til på jakt etter steinbitt..

fiske2002.jpg

fiske2003.jpg

Kjell fikk en liten torsk..

fiske2004.jpg

Kjell fisket også største seilbåten som var å oppdrive i distriktet..

fiske2005.jpg

Jeg fikk meg en ulke:

fiske2006.jpg

fiske2007.jpg

Fint er det hvertfall i skarsundet, men nadda liv i fjorden..

fiske2008.jpg

Dagen etterpå var jeg i hula mi å fisket igjen.. fikk meg ei lange der.

fiske2009.jpg

Testet ut micro 1 hånds fluestanga mi

fiske2013.jpg

Trønderflua nyter hula.. selv om den store fangsten uteble..

fiske2012.jpg

Endret av extremetoy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke tirpitz, muligens scharnhorst. Er ening at det virket rart vist det var Blücher, men det er ikke umulig:P Var det åpent inn og det er støpt igjen eller er det bare en docking? Privat eldorado sånne plasser:P

Endret av Sjarkarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tirpitz, muligens scharnhorst. Er ening at det virket rart vist det var Blücher, men det er ikke umulig:P Var det åpent inn og det er støpt igjen eller er det bare en docking? Privat eldorado sånne plasser:P

bordet vårres er en sånn dings de fester tauet i.. TYPE STOR! jeg mener blucher har vært her.. men så kan jeg pent lite om krigen :P

I ein periode låg «Tirpitz» i Fættenfjorden ved Åsenfjorden. Opphaldet i Fættenfjorden varte frå 16. januar til 29. oktober 1942.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si evt. hva kommunen eller område heter hvor det er så finner jeg ut ganske fort om hvem som lå det:P har en far som er krigsskip fanatiker:P

Jeg er ikke redd for å røpe plassen her vettu, de jeg ikke liker puffer vi bare uti! fætten fjorden blir det ofte kalt. ligge midt i mellom stjørdal og åsen! langstein heter plassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tok jeg alvorlig feil ja=)=) Det var Tirpitz som lå der. De hadde i oppgave å stoppe konvoier fra Russland=) Han fortelte også, da han var unge, var de dær Tirpitz ble sunken(han bodde rett bortfør) og plukket opp sånne fyr stenger som de tente og heiv i havet, de var laget i noe som brant i vann værtfall. En kompis av han fant også en gassmaske som han hang på rommet sitt, etter oppdaget de faktisk at en nesebein fortsatt hang i!! Meget spennende historie om Tirpitz, kan annbefale alle om å lese boka skrevet av Alf Jacobsen, meget bra bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tok jeg alvorlig feil ja=)=) Det var Tirpitz som lå der. De hadde i oppgave å stoppe konvoier fra Russland=) Han fortelte også, da han var unge, var de dær Tirpitz ble sunken(han bodde rett bortfør) og plukket opp sånne fyr stenger som de tente og heiv i havet, de var laget i noe som brant i vann værtfall. En kompis av han fant også en gassmaske som han hang på rommet sitt, etter oppdaget de faktisk at en nesebein fortsatt hang i!! Meget spennende historie om Tirpitz, kan annbefale alle om å lese boka skrevet av Alf Jacobsen, meget bra bok!

Sikkert en bra bok for de som liker å lese om sånt.. tror jeg skal lese utrolig my annet rart før jeg setter meg ned med en slik bok gitt :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plassen er fin den, men har levert dårlig for min del så langt. Den får en ny sjangse i kveld, får håpe det går bedre da.

1 liten lusuer, et par sypiker å en dasj småsei kvalifiserer ikke til gromplass!! :P

er dårlig denne uka ifølge huggtabbelen også, noe som vi har opplevd i skarsundet å i hula denne uka..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Plassen er fin den, men har levert dårlig for min del så langt. Den får en ny sjangse i kveld, får håpe det går bedre da.

1 liten lusuer, et par sypiker å en dasj småsei kvalifiserer ikke til gromplass!! :)

Tror jeg har noen bilder som ikke er lagt ut enda gitt.. De lå fortsatt på kameraet som er ødelagt..

En kort rapport fra ferien hjemme i norge..

Jeg å kjerringa kjørte opp på hytta å gjorde en del jobb der, noen fiske turer fikk jeg da sneket inn.

begynte med laksen i verdals elva, men det viste seg å være bomtur.. elva steg med 190 kubikk den første halvtimen jeg fisket...

fjellet2010083.jpg

par dager etter det bestemte vi oss for å gå opp toppen av Hårskallen, der fikk jeg en uventet kommentar når vi kom opp.. Hvorfor har du ikke med deg fiskeutstyret hit??? Ja det er ei fin tjønn oppå der men men.. trodde vi bare skulle gå jeg å ville ikke øddlegge stemningen med å begynne å nevne fiske. Men det var feil tenkt, første gang jeg har fått "kjeft" for å ikke ha med fiskestang!

her sitter de å drømmer om alle feite ørretene de kunne fått om jeg hadde med utstyret!

test3118.jpg

Utpå kvelden dro jeg med meg kjerringa på Vulusjøen får å fiske litt fjell ørret..

mye mygg å vak..

fjellet2010118.jpg

Noen fisk ble det.. største på 310 gram bare..

fjellet2010121.jpg

Dro sikkert opp 50 stk med snitt vekt på 90 gram..

Et bilde av hytta

ferie2010008.jpg

Litt maling igjen men fikk da bygd platting å rekkverk i ferien om ikke annet :D

Endret av extremetoy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flotte rapporter og knall plass v E6.

Er redd det er noe som skurrer på arts lista di. ;)

Sjø ørret og ørret regnes som samme art.

Stingsilda... Fisker du den på krok som sitter inni munnen,så teller den. Ikke noe som gjedda kommer med som bonus. ;)

For å bøte på minusen i lista,så anbefaler jeg nattmeite etter dvergulke,ålekvabbe,svartkutling,tangbrosme,grønngylt,gressgylt O.S.V.

Enkelt og spennende. Gamle trebrygger eller inni båthavner er fine plasser.

Skitt fiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.