Gå til innhold
Fiskersiden

Nu e han kommet!!!!


270667
 Share

Recommended Posts

Endelig er sjøørreten kommet til Helgeland. I dag fikk jeg og Frode Sørensen sjøørret på Dilkestad. Jeg fikk en liten en, mens Frode fikk 2 forholdsvis store fisker. De var litt slank og dvask, litt lite action, men det var fisk og lykke( fiskelykke ). Vi er klar med bilder så snart jeg har funnet ut hvordan man gjør det[ :D ][ B) ][8D][ :( !]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis. Hva tok de på?

Oppskrift på å legg inn bilder i et innlegg:

"Å legge inn bilder i postene dine kan gjerne være en god ide for å beskrive eller belyse et problem og er svært velkomment i fangstrapporter. Etter at du har lastet opp et bilde til et sted på internett eller funnet et du vil bruke kan du så legge inn dette rett i posten din ved hjelp av -taggen, eller benytte denne knappen . Men det er også noen begrensninger du må forholde deg til. Bilder tar nemlig stor plass i antall kilobytes i forhold til vanlig tekst. Er bildet ditt veldig stort kan det derfor heller være fornuftig å bare legge inn en link til bildet ditt. Er du derimot litt smart kan du bruke den beste løsningen: Lage to versjoner av bildet ditt - en normal versjon og i tillegg en forminsket utgave av samme bilde ("thumbnail"). Så kan du ved en kombinasjon av -taggen og -taggen lage en fancy sak som gjør at det i posten din blir vist det lille bildet og at hvis du trykker på det så blir du så ført videre til det store bildet. Dette vil gi best effekt. En tommelfingerregel er at bilder du bruker i innleggene dine ikke skal være større enn maks 600 piksler bredt, "thumbnails" gjerne bare 100 piksler."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tok på brun og blank/ blå møresild. Det var et skikkelig drittvær, men flott allikevel. Vanskelige forhold og feil timing av flo og fjære. Det var store vak og høye plask innimellom, med når vi kastet etter disse ville de ikke bite på slukene. Har du lyst til å prøve noen kast der ute, si i fra ig jeg er med!!![ :( ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.