Gå til innhold
Fiskersiden

Guideline AWM 1-hånds #3


Runde
 Share

Recommended Posts

Har i over lengre tid(faktsik fleire år)vurdert og kjøpe meg ei flugestang i den ultralette delen av skalaen. Eg er ikkje ekspert på dei div merka, har kun hatt ei flugestang gjennom livet mitt, og som eg forsatt har og brukar når eg er på fjellet. Har dermed ikkje så mykje og gå etter :thumbsup:

Det er ein Fenwick Black Night Hawk #7. Denne stanga kjøpte eg for min første betalte sommarjobb(tjente 3000kr på og hive silo i ein heil sommar)i ein alder av 12 år. Eg var meget stolt den gang, flugefiske var det ikkje mange på min alder i distrikte som begav seg utpå, desverre. Det vart mange timar åleine på div fjellvatn rundt omkring. Begynte også og binde fluge, men etterkvart døyde litt den sterke gløda for dette fisket, sidan eg ikkje kunne dele den med liksinna og veksle erfaringar :thumbsup:

Gleder er til for og delast, sportsfiske er mi store glede :thumbsup:

Og nå står eg her og lurar på om eg skal gi meg sjølv ei gave for og vekke litt meir interesse for flugefiske, og ser meg føre at ei ultralett flugestang hadde vore meget arti og hatt med seg på fjellet :D

Har ikkje superråda, så eg ser kun etter ekstraordinære tilbod, og har funne ei stang,Guideline AWM 1-hånds #3 til ein nette sum av kr 999,-

Er dette ei stang og satse på?

<_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va lamme en kompis å fiska som nettopp hadde kjøpt ei 3# stang og snøre og det er for kun bruk i vindstille dager.... vi prøvde den i et vindstille lite tjen ved et skogsvann det gikk greit og det er mye bris som sku til før at jan fikk sikkelig utfordring...jeg har et 4# snøre liggans han skal få teste få får vi se om det blir bedre men vil tro til fjellet som åfte er vindusatt ville jeg har valg en 4# som talkler noen lette 5# snører for vindfyldte dager.....

Er ikke kjempeerfarn på dette.... men gir den kunskapen jeg har motatt :thumbsup:

har selv 6# og det kjennes ut som ei rein SØ stang og gir nada morro på småfisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunskap er til for og formidle til andre, og kanskje vil den til og med verte forbetra og videreutviklet? :thumbsup:

Og gå i gravne med sine kunskaper uten og ha delt det med nokon, ser eg på som trist. Desverre tok min bestemor med seg mykje gode matoppskrifter som hadde blitt utviklet gjennom eit heilt liv. Eg lurar forsatt på den dag i dag på korleis ho fekk til den nydelige hjemmelaget bringebærsaften som hun serverte oss som små :rofl:

Då eg kjøpte min #7 stang, vart det kjøpt eit #8 WF snøre, mannen bak disken anbefalte meg dette som nybegynnar og gå opp ein klasse på snøret.

I dag brukar eg #7 snøre, og synst det er best til den stanga eg brukar. Men med tanke på vind er vell eit #3 snøre ganske utsatt vil eg tru :huh:

Men eg må innrømme at eg svært sjeldent tar til og fiske med flue nårr det vert litt vind, då leitar eg fram kastetroda og slenger bly. Har altid likt best fiske med tørt når det er flugefiske som gjeld. Våtfluger brukar eg altid haspelstanga, som oppheng foran sluk eller med dupp/bombard :blush:

Og når det er sagt så funker eigentleg #7 stanga fint når det bles litt på fjellet, men det er som sagt ganske "overkill" til fjellfisken.

Eg har i dag funne samme stanga som eg har nevnt i trådtitelen men i str #4, og den og er på tilbud, kr 750,-

Kanskje eg bør gå eit hakk opp til #4?

Kva snøre(billig,men god) vil dere anbefale til ein #3-4 stang?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også den 7er stanga som du har og den er ikke mye dugandes til finfiske etter ørret nei... Lettere klasser enn #4-5 synes jeg blir for spesifikt til at det er verdt å satse på. Gå for en 5er så har du en allround stang som er gøyal å kjøre fisk på pluss at den tåler bittelitt bris før du må kaste baklengs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke den stanga du har sett på så jeg vil ikke kommentere den. Men generelt syns jeg #3/#4 er såpass ekstremt at jeg ikke har så mye tro på at "billig" kan bli bra nok. Hvis du kan få en erfaren "lettfisker" til å prøve stanga, en som har noe å sammenligne med i samme vektklasse, så har du mer å bygge på.

Jeg reiser til Finnmark nå med en del nytt i bagasjen og gleder meg spesielt til å prøve ut to lettvektere. Jeg har med en Partridge 8,6ft #4 (rask stang) og en Vision GT Four Four 9ft #5

Begge er raske stenger og gir meg kanskje ikke mye "slækk" hvis jeg ikke treffer 100% på framføringa i kastet. Men man får jo bare prøve, flere ganger om det trengs! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.