Gå til innhold
Fiskersiden

Recommended Posts

Var på Kreta i forrige uke, og testet Playsporten min. I studioet ;) i etterkant oppdaget jeg en større fisk som på den ene filmen som jeg ikke så mens jeg filmet. Fisken er ca 1-2 kg(sammenlignet med fiskene jeg så og vet størrelsen på), og sølvblank.

Hva er dette?

Mye virring på kameraet i denne snurten, men i etpar sekunder fra ca 27-30 sek ut i filmen dukker fisken opp. Sett på 720 HD og stor skjerm på innstillingene.

Er forøvrig m,eget fornøyd med dette kjekke , lille kameraet, som ligger i lomma på hver fisketur i tilfelle det skulle dukke opp noe interessant. God kvalitet til en pris av 1300,- levert på døra fra Ebay

Endret av Rigor Mortis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til kameraet ditt på ebay?

Jeg kjøpte det for noen måneder siden, men nå ligger det mange flere der ute ser jeg:

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=kodak+playsport&_sacat=0&_odkw=playsport&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=p3286.m270.l1313

Hva synes kona om at du har videoer av FISK på dataen, attpåtil filmet mens dere liksom skulle ha ferie? :)

Hun jubler og gir meg et stort kyss..eller kanskje mer sånn kommanderer meg til å skifte skitbleie asap zulu :goodjob:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.