Gå til innhold
Fiskersiden

Tyveri av båtmotor i Trondheim


ChristerGj
 Share

Recommended Posts

Fikk en heller kjedlig telefon 00.15 i går kveld. Jeg har båten min stående oppbevart hjemme hos besteforeldrene mine her i byen, og når mormora mi kom hjem like over midnatt i natt kom en nabo bort til henne. Naboen hadde akkurat sett en liten mann komme bærende på båtmotoren min, ut i fra hagen deres og oppover gata. Den frekke tjuvradden hadde åpnet porten, gått et stykke inn i selve hagen til der hvor båten står (på låst henger), skrudd av motoren fra båten og båret den med seg ut gjennom porten og oppover gata!! Når naboen hadde gått imot han hadde han sprunget inn i en hage med motoren og gjemt seg.

Jeg fikk ringt politiet med en gang, som overraskende nok sendte ut to patruljer med en gang. 5minutter etter at jeg hadde ringt de fikk jeg telefon om at den første patruljen var på plass (var heldigvis i nabolaget). Like etter kom de med en hund som prøvde å snuse han opp. Jeg kjørte selv rundt og letet, men det var vel kanskje like greit at jeg ikke fikk tak i han.

Det blir vel som et skudd i blinde, men hvis tilfeldigvis noen her inne har sett noe mistenkelig i området rundt valentinlyst i natt hadde jeg blitt glad for tips.

Motoren er en eldre suzuki 9,9hk og jeg holder allerede et øye på finn.no etter den. Motoren er jo ikke verd så fryktelig mye i seg selv, men det å erstatte den blir iallefall i meste laget for meg nå som "student". Naboen som så han syntes han se ut til å ha østeuropeeisk utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.