Gå til innhold
Fiskersiden

Trenger tips fyresdal....


Wiggy
 Share

Recommended Posts

Det går kanskje en tur til fyresdal denne helga for min del, på jakt etter sik. Jeg trenger tips! Gode plasser som vil gi sikker fangst thumbsup.gif

Jeg har lest litt og har tenkt å bruke mest krefter på fyresvatn.

På forhånd takkcool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du noen ok fisk? virker som det er ok vann der- lars b eller hva han heter har fått kilosørret der postet på forumet. og den største tiuren jeg har sett - over 5 kilo- ble skutt i skogen i fyredal- i 1988....

seljordsvannet har også mye stor ørret. tatt ørret på 14 kilo der i garn. 15 år siden tror jeg- sto i varden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du noen ok fisk? virker som det er ok vann der- lars b eller hva han heter har fått kilosørret der postet på forumet. og den største tiuren jeg har sett - over 5 kilo- ble skutt i skogen i fyredal- i 1988....

seljordsvannet har også mye stor ørret. tatt ørret på 14 kilo der i garn. 15 år siden tror jeg- sto i varden.

Jeg leste en del om de store ørretene men for min del var det underspist ørret i bondedalsvatn og sterke 3hk ørret i fyrevatn. Disse kunne jeg ha fått nok av hjemme i mandal men her har vi dessverre ikke sik.

Jeg har fått tips om andre plasser ikke fullt så langt unna som fyresdal, så de må jeg utforske.

Disse store ørretene er uten tvil noe for en målbevisst troller, og ikke en kosefiskende fluefiske som meg rofl.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.