Gå til innhold
Fiskersiden

Øyeren nå til lørdag!


Turbo242
 Share

Recommended Posts

Ser jo på yr.no at de har moderert seg noe med tanke på mengde regn som skal komme!! Skal ikke komme i nærheten av 40mm more like 8mm Dette er vel gunstig med tanke på lørdags fiske?!?

Noen som har noen tips etter ASP??! Farger, dyp, hastighet, paravner, dyprigger? Alt mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med om du ikke har fult mannskap link! hehe :(

fredag skal jeg ha med en skribent ut.Og lørdagen koko og en kammis som er kasta ut til fordel for jente kvelden som kjæringene skal ha må bli neste helg dæljern . Annyway får håpe du får no asp Turbo242 og at de har spådd feil ang 50nedbør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om det er her du har henta navnet ditt fra, men fikk i alle fall assosiasjoner:

Lykke til på Øyeren by the way

Heh nei grunnen til Turbo242 er at jeg hang mye på div bilforum før og det var de gamle gode volvo 242 som var min bil.. er bare for enkeltshet skyld jeg har samme nick på alle forum!

Og den videoen du la opp her.. Beklager men det er noe av det værste mølet jeg har sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh nei grunnen til Turbo242 er at jeg hang mye på div bilforum før og det var de gamle gode volvo 242 som var min bil.. er bare for enkeltshet skyld jeg har samme nick på alle forum!

Og den videoen du la opp her.. Beklager men det er noe av det værste mølet jeg har sett!

Haha. Mana, da kjenner jeg fortsatt ingen som liker både volvo og synth. Videoen er forøvrig en de beste til A. Corbin i mine øyne, mens sangen ikke har tålt tidens tann særlig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Mana, da kjenner jeg fortsatt ingen som liker både volvo og synth. Videoen er forøvrig en de beste til A. Corbin i mine øyne, mens sangen ikke har tålt tidens tann særlig bra.

For å kansje forstå hvordan folk kan se det vakre i en slik video må jeg be deg om å forklare hva som er så sinnsykt bra Egg og dårlig klipping?! finns noen skjult symbolikk jeg ikke er mann nok til å se eller?!? Såh Bunkern forklar meg! :)

Noen som kan gi meg uppdate om hvordan det utvikler mhht vannkvalitet i øyern?!!?

Endret av Turbo242
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

For å kansje forstå hvordan folk kan se det vakre i en slik video må jeg be deg om å forklare hva som er så sinnsykt bra Egg og dårlig klipping?! finns noen skjult symbolikk jeg ikke er mann nok til å se eller?!? Såh Bunkern forklar meg! ;)

Haha, om du må være mer mann for å se symbolikken i denne slags greier er uvist :fish:

Videoer skal seffern ikke forklares. Se den og føl hva du synes, eneste som nytter, men i og med at du allerede har sett den og dømt den skal du slippe å gjøre det en gang til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.