Gå til innhold
Fiskersiden

RBK - Del 2


h1rik
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bare må få det ut............

Gratulere Norge!

..og

Gled eder!

Da er vi igang igjen :thumbsup: og vi kan se for oss nye 12-15 år hvor RBK er suveren i Norge, noe som sikrer at Norges har en troverdige internasjonale aktør på fotballsiden.

Skal de ikke møte AIK en gang til først?

Jeg håper på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de ikke møte AIK en gang til først?

Jeg håper på det beste :thumbsup:

Jo hjemme på onsdag.. men det håper jeg går bra, spørs mere hvilke spillere som blir brukt mot haugesund på søndag. David (atomchaggis) syns det passet veldig bra med CL kampene for da har haugeund kansje en sjansje mot oss å!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok tøft i siste kvalikrunde. Spent på hvem det blir, men regner med det blir et bedre lag enn AIK. Ville forundre meg meget om ikke RBK dro iland denne kvalikrunden mot AIK, etter hjemmekampen.

Overraskenede resultat igår også må jeg si. Celtic tapte vel 2-0, og Ajax vant ikke.

Men det som er hyggelig er at det er blitt en merkbar forandring etter Eggen, flere sjanser foran mål. Og flere angrep med mann foran "boksen". Og Eggen har enda 5mnd. igjen, før en ny svenske overtar :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er godt for norsk fotball er vel heller tvilsomt.

Sei ikkje det, Svein, om dei makter å kvalifisera seg til gruppespel i CL, vil dette føra 100 millioner kroner inn i norsk fotball. RBK kjem då til å kjøpa alt som er av ballartister i Norge, og føra penger inn i klubber som verkeleg treng det,Huseklepp vert trønder før hausten dersom bartelaget greier neste runde :D Men dei møter nok for sterk motstand neste gang, Ståle sine danske drenger er nok ikkje drømmemotstanden for Eggen & co :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det virker jo som at hvis de skal klare det, må det være før RBK spiller en kvalikkamp i CL. For da har hodene til spillerne alltid vært fokusert på neste kamp ! Slår aldri feil.

Men 3 baklengs før den første halvtimen er rett og slett meget overraskende til RBK å være. Sist det skjedde var vel mot Start i vår. Men hvis Haugesund skal klare 3 poeng er det en enda større sensasjon, lenge siden RBK tapte :)

Og det ble ingen sensasjon idag heller, he he :)

Flere trøndere på laget vi vil ha !

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.