Gå til innhold
Fiskersiden

Ny havabborfestival i 2010


 Share

Recommended Posts

Til admin/mods: Fant ingen passende (slikt som "fiske generelt") forumdeler å poste denne tråden i, så om dere har noe syns på et bedre sted så hadde det vært supert om dere kunne bare flytta tråden for meg. Takk.

Jeg leste i dag bladet "Alt om fiske", siste utgave. Der står det på en av de første sidene at det vil bli avholdt havabborfestival på Hove i Arendal også i år, 28. til 29. august. Det står at man kan gå inn på Jakt og Friluft sin hjemmeside for mer informasjon. Dette har jeg prøvd å gjøre, men jeg finner ingen informasjon om festivalen. Det hadde vært morro å vært med på dette, men det er jo ikke lenge til, så skal det bli noe av for min del så må det planlegges så fort som mulig.

Er det noen her som har noe særlig informasjon om årets festival? Starttidspunkt, sluttidspunkt, regler, påmeldig, evt overnatting osv?

Mvh,

MagnusSP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den fant jeg også, men som du selv sier så hjelper ikke den stort.

Fant nå derimot et telefonnummer som visstnok skal fungere som opplysningstelefon for festivalen: 37 06 07 00. Noen som kunne right og hørt (da jeg sitter i utlandet og det fort blir dyrt)? Hør i såfall om de ikke har noe info på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nærmer seg nå, men jeg kan fortsatt ikke finne noe info på nett

Hadde jo vært greit og vite litt om starttidspunkt, påmelding etc, etc

Noen som vet?

Hva med å ringe - kontakte de som har ansvaret ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.