Gå til innhold
Fiskersiden

Solid stangholder.


Sjarkarn
 Share

Recommended Posts

Normark sin har fungert kanon for oss. De er forholdsvis dyre, men Larvik fiskesport selger løse braketter, no som har fungert kanon for meg - det er normalt aktuelt med 2-3 stangholdere når vi er ute, men hvor de er plassert kan variere ut fra om vi skal dorge, ha de til transport eller statisk havfiske. I tillegg har jeg et par båter i bruk - dermed har jeg handlet og montert en bunke braketter og kan flytte de 4 holderne jeg har dit de trengs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare ha på 1 side. har en steady båt, noen få mm tjukt hardplast så er null feste i det. Har boltet opp feste på høyre rekka med 6" bredde på toppen. så tanken var og snu den ene holdern slik at den holder den ene stangen over båten og den andre ut over på andre siden, altså høyre og venstre siden.

slikt er det. Blir andre boller når jeg får knødd meg til å kjøpe en ny båt(mest sann. rana 17) Men blir neppe for til neste sommer, bil og lappen nå først...regner med at det fort går 50 lapper til måt med motor.

CIMG3338-1.jpg

CIMG3339-1.jpg

CIMG3340-1.jpg

CIMG3342-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normark De Luxe eller Scotty Striker. Du KAN selvsagt kjøpe noe billig plastdrit for å spare en hundrelapp eller to, men merkostnaden blir fort at stang og snelle til atskillige lapper drar på sjøen når stangholderen ryker. Et vesentlig poeng er at disse stangholderne faktisk får plass til ei grov havfiskestang med snelle, noe som ikke kan sier om mye annet. For ditt fiske; IKKE!!!!!! se på prislappen, tenk KUN på kvaliteten. Normark De Luxe får du btw for 400 spenn pr stk hos Villmarksbutikken på Jessheim.

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja går for den fra Normark, de hundrelappene i mellom bra å dårlig er ubetydelige. Fester uansett en krok med tynt nylontau fra båten til et øre på snella før og være sikker, takker for all hjelpa.

Muligens jeg hiver med værtfall en i starten når jeg bestiller snella..dyrt nok er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.