Gå til innhold
Fiskersiden

O-LAKS!!!


Gjest RoarV
 Share

Recommended Posts

Gjest Roar Velle

Etter det jeg vet så er det mengder med oppdrettslaks i området Hommersåk/Bersagel. De har etter det jeg vet hvert fisket på siden lørdag....

Bernt R har overskriften sø/laks i gandsen, muligens det er noen der også? Det er iallefall ikke langt unna Hommersåk hvor vi var igår.

Det ble kun 2 stykker på oss i går. Mistet så altfor mange.....str fra 2 til 4 kilo.

Det ser ut til å være ny fisk. Veldig feite, stump haler osv.

Tok kontakt med Statens naturoppsyn. De hadde ikke hørt noe, men var takknemmelig for infoen..

kremt, jeg tok en laks på 4 kilo i går. Veldig morro tross alt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Velle

Laksen, som jeg fikk sprengte 3 kilos vekta mi. Så jeg antar at den var rundt 4 kilo. Den var veldig feit. Kort. Umulig å ta den i sporden. Liten hale. Tyder vel på at den ikke har vokst opp i sjøen, og muligens nysluppet.

Kammeraten min tok en på rundt 2 kilo. Denne var mer torpedoformet. Fikk desverre ikke sett finnene på fisken. Han gikk mens det fortsatt var lyst i skogen. Meg og en annen kompis klarte ikke rive oss løs, og måtte slite for det. Sitat "Kan jo prøve å hoppe ned her ser jo greit ut. Nei, fa** vent litt. Få låne lykta på mobilen din. Damn, her var det kun 5 meter ned[:0]". Spennende tur igjennom skogen mao.

I helgen bør det vel prøves på disse plassene

1. Høle/Ims

2. Bersagel

3. Hommersåk/Lie (Tror det er mest i dette området)

4. Gandsfjorden / Holmavika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Velle

Det er nå blitt rapportert rømning fra ett oppdrettsanlegg i høgsfjorden. Antall på 50 fisk. PØH!! [xx(]

Det er også blitt åpnet for garnfiske med maskevidde på 52 mm, 10 dager fra i dag.

Det blir også tatt o-laks inne ved Jørpeland/Tau....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Velle

Jeg var borti en ett par med en oransje zonker. Den gjorde også jobben for to kompiser av meg i går. De fikk 8 stykk inne ved Hommersåk.

Karl Inge (o-laks kongen): Vi vasser i o-laks her nede. Kommer du å hjelper oss til helgen?[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Roar Velle

Jeg var borti en ett par med en oransje zonker. Den gjorde også jobben for to kompiser av meg i går. De fikk 8 stykk inne ved Hommersåk.

Karl Inge (o-laks kongen): Vi vasser i o-laks her nede. Kommer du å hjelper oss til helgen?[ :) ]

Skulle gjerne men har andre, billigere planer... (meget mulig det blir ofisk på meg også igrunn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Roar Velle

Jeg var borti en ett par med en oransje zonker. Den gjorde også jobben for to kompiser av meg i går. De fikk 8 stykk inne ved Hommersåk.

Karl Inge (o-laks kongen): Vi vasser i o-laks her nede. Kommer du å hjelper oss til helgen?[ :) ]

Vet du kor henne på Hommersåk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.