Guest fiskekaren Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Hadde vært fint med en funksjon som viser alle svar til meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
palkr Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Er på en måte en slik funksjon, hvis du klikker på pila ved siden av nicket ditt øverst på sida (når du er innlogget). Velg 'min profil' i menyen som dukker opp. Inne i profilen din kan du klikke på "Find my content". På denne siden kan du velge å vise alle tråder du selv har startet. Der ligger jo også svarene du har fått Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fiskekaren Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Er på en måte en slik funksjon, hvis du klikker på pila ved siden av nicket ditt øverst på sida (når du er innlogget). Velg 'min profil' i menyen som dukker opp. Inne i profilen din kan du klikke på "Find my content". På denne siden kan du velge å vise alle tråder du selv har startet. Der ligger jo også svarene du har fått Takk for svar. Det var til stor hjelp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts