Gå til innhold
Fiskersiden

Bornholmtur for Espen, Alf og Runar oppdatering 4


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

Grov oppsummering mens jeg programmerer telefonsentralen til en kunde: Stort sett enten veldig mye vind eller ingen vind og kaldt vann. Ene dagen med perfekt vind dro vi ca 20 fisk. Totalt ca 40 fisk med ca 20 over og ca 20 under 1 kg. 3 fisk på over 4kg og 2 mellom 3 og 4 om jeg ikke husker feil.

Mer detaljer kommer når jeg får tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av cb

Hadde en ultrakort prat med Runar på "Morderisk" i dag. De var ikke helt klar over at det var Trolling Masters der gitt....

Tror gutta fikk vasket seg grundig - var noe hard vind et par dager gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av La Dolce Vita

Var höll du föredrag CB och i vilken anledning? Hade varit kul att vara där.

Fikk bare en mail fra Gytegropa v/ Anders jeg. Hadde ikke annet å gjøre den dagen, så jeg ramla innom med hundre dias og satte skravla i fri. Var på Ås, men tipper du ikke gikk glipp av så mye. Det vanlige tullpratet bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av cb

sitat:Opprinnelig postet av La Dolce Vita

Var höll du föredrag CB och i vilken anledning? Hade varit kul att vara där.

Fikk bare en mail fra Gytegropa v/ Anders jeg. Hadde ikke annet å gjøre den dagen, så jeg ramla innom med hundre dias og satte skravla i fri. Var på Ås, men tipper du ikke gikk glipp av så mye.

Det ble sent med andre ord!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et langt foredrag ja hehe.. Men det var spennende, og CB er jo en veldig jordnær fyr. Sier seg selv at mannen kan snakke for seg og underholde når jeg holdt ut i 3 timer om trolling og meite og slikt tull.... Neida.. ;) Har fått meg til å vurdere en tur etter kveita når jeg skal hjem til vestlandet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ErikR

sitat:Opprinnelig postet av caddis

Tror nok det er 3 ting, mengde,størrelse og natur[ ;) ][ :) ]

natur???trodde ikke bornholm kan sammenlignes med Norge når det kommer til natur...

kan vel si det sånn at det IKKE er naturen som trekker meg til danmark, selv om det er flott der nde og:)

Kanskje for resten av Danmark, men for meg selv kan jeg trygt si at Bornholm slår det meste av Norske sjøørretlokaliteter mhp natur, med noen unntak i Nordland og Vestlandet[ :) ].

I sørlige deler av Norge er det hytter og annen bebyggelse langs mesteparrten av vår strandlinje[} :) ].

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.