Pæta Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 Fant en artikkel fra et FS treff i 2004 i et eldre AOF her forleden...svært så unge en del av forumbrukerne så ut da.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
permagnar Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 (edited) Hadde vært litt greit å vite ca hvor i Østfold det var planlagt. Selv om det bare er på tankestadiet er det vel mulig å dele info om "ønsket lokasjon"? Utover dette så er jo både mai og juni knallmåneder for fiske i øssfåll! Edited November 5, 2010 by permagnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Big fish :) Posted December 24, 2010 Report Share Posted December 24, 2010 (edited) 45 soleklare ja, allerede nå. Setter en hundrelapp på at ca 50% av disse ikke kommer til å stille Det er ikke alle som sitter inne å studerer livshistorien til Aune Sand, så en del av disse vill dukke opp Edited December 24, 2010 by Mr Big fish :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginny Posted January 1, 2011 Report Share Posted January 1, 2011 Til de som lurer på hvordan et eventuelt fiske vil bli er det antakelig mulig(i hvertfall teoretisk) å sette N-rek på Stam, Vederbuk, Mort, Sørv, Gjedde, Ål, Gullbust og Aboor i ferskvann. Burde heller ikke være et stort problem med masse spennende saltvannsfangstern som feks Skrubbe pluss 1 osv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted January 1, 2011 Report Share Posted January 1, 2011 [quote name=Mr Big fish ' timestamp='1293200779' post='636611] Det er ikke alle som sitter inne å studerer livshistorien til Aune Sand, så en del av disse vill dukke opp Nei, det er mulig. Men, i motsetning til deg så har jeg erfaring fra alle tidligere landstreff. De fleste av dem delvis på organiseringssiden, sidne jeg da var moderator... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Pga problemer med hytter/lokaler er vi dessverre nødt til å avlyse vårens arrangement. Vi vil prøve å få arrangert dette på høst/sensommer samme sted som vi hadde håpet å arrangere før sommeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanablag Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Hva med arrangementet denne sommeren da? At det var planlagt noe til våren visste jeg ikke, jævlig snodig at det ikke er mulig å skaffe lokaler på så mange måneders varsel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Hva med arrangementet denne sommeren da? At det var planlagt noe til våren visste jeg ikke, jævlig snodig at det ikke er mulig å skaffe lokaler på så mange måneders varsel. Sommer/vår-treffet tråden handler om altså. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanablag Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Sommer/vår-treffet tråden handler om altså. Skjønte det altså Måtte bare bemerke din noe uvanlige bruk av ordet "vår" Jeg vet ikke hvordan det er der du bor, men her er våren over for lengst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Er ikke lenge siden vi hadde siste frosten her gett, men joda- er vår for fullt her også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanablag Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Er ikke lenge siden vi hadde siste frosten her gett, men joda- er vår for fullt her også Sen sommer i år? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Ørud Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Her er våren rett rundt hjørnet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars M Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Her er våren rett rundt hjørnet.... Jepp, vinduskarmen har vært snefri i flere daga no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fisker'n fra Eik Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Jepp, vinduskarmen har vært snefri i flere daga no Hadde vært artig med et treff hvis ikke dere er redd for at jeg skremmer bort all fisken da Ta det helt rolig, jeg skal ikke stjele noen Norgesrekorder .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts