Gå til innhold
Fiskersiden

Havabbor


Veggeland
 Share

Recommended Posts

Er det tatt noe særlig sjøbass i år? Mitt inntrykk er at det er veldig lite å se av den sorten. For eksempel Bankefjorden, Lenefjorden, Trysfjorden og Flekkefjord har jo levert en del fisk opp gjennom årene, men hvordan har det vært i år? Selv har jeg ikke fått en eneste i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...spennende. Helt inne i båthavna, eller lenger ute? Dette er en av plassene jeg har prøvd flere ganger, nemlig.

et tips, var på familie båttur til isefjærfjorden i sommer,en kamerat satte garn som jeg var med å trakk dagen etter, det satt seks havabbor i garnet, fin størrelse. jeg prøvde med stanga på kvelden, fikk ikke noe til å bite, men tydelig at det er fisk i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et tips, var på familie båttur til isefjærfjorden i sommer,en kamerat satte garn som jeg var med å trakk dagen etter, det satt seks havabbor i garnet, fin størrelse. jeg prøvde med stanga på kvelden, fikk ikke noe til å bite, men tydelig at det er fisk i alle fall.

Ja, har vært flere ganger innerst i Isefjær og prøvd med både flue og sluk, men det har vært ganske så dødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.