Gå til innhold
Fiskersiden

Costa Rica


Christian  Wächtler
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen! Jeg skal dra til Costa Rica (14.12.10 -06.01.11) for å pørve meg på saltvannsfiske der nede. noen som er interessert i å dele en båt? Både offshore og inshore virker meget spennende. Jeg har allerede en dag inshore i Quepos (29.12.) men hadde tenkt å dra helt ned til Zacundo/ Golfito hvor naturen er mektig og fisket visstnok er enda mer spennende... Hvem er med? Jeg er også taknemlig for tipps angående overnatting/ båter. Kayakfiske og Surf står også høyt på ønskelista mi....

Vi høres

Takk!

Hilsen fra 70.4 grader N, Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du glede deg! Husk solhatt og briller da :thumbsup:

Har dessverre ikke anledning selv, men jeg hadde god erfaring med å ta en runde og snakke med de lokale bookingfirmaene (dette var Tamarindo) og sa at jeg var interessert i å spleise hvis det var andre enslige fiskere som også ville ut. Tok en dag så hadde jeg kontakt med andre som også ville ut på spleiselag. Du skal dit i den travleste tiden, så det burde ikke mangle på potensielle kandidater.

På en litt mindre plass jeg var på (Guiones) ble jeg kjent med en av guidene, og han inviterte meg til slutt med på fisking, gratis. Men dette var i lavsesongen (juni), så det er nok ikke normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Guds skyld - finn deg også tid til (og en god guide) å ta deg en tur i regnskogen og se på pilgiftfroskene !!

Har noen kompiser som reiser ned i april i to uker og skal se på frosk - jeg kan desverre ikke bli med :P (med mindre jeg får/vinner penger (og tid) ett eller annet sted)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for hjelpa! I tilegg til fiske skal jeg ta med noen dager i Corocovado NP (med guide er vel en fordel siden jeg ikke har noe regnskogerfaring og dette blir vil litt annerledes enn å ferdes på ei Finnmarksøy uten trer....So long, CW

Mener at de sa noe om å ikke gå inn i jungelen alene, ja...

Et annet tips var visst å ikke nappe i lianene som henger ned fra trærne :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.