Gå til innhold
Fiskersiden

Tur på sjøisen!


Dan
 Share

Recommended Posts

Jeg tipper at hvis du prøver det Dan nevner, så vil du få fisk på balanse. :) Når det er stille, uansett hva man forsøker av lokke-bevegelser, så er det viktig å holde konsentrasjonen oppe. For plutselig smeller det; er ofte det som er spennende med balansefiske. Mine spede erfaringer så langt, har gitt mest fisk på nedslipp eller når balansen har stått helt/delvis stille i vannet.

Eg skal prøva mykje meir med balense pilk fremover no trur eg. Litt greiere når man veit kva som har gitt resultat tidligere... Sjølv så bruker eg Hakuma 40 gr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for en knall tur folkens! Må gjentas :)

"Gogangfiskestang" Hakuma balansepilkene beveger seg på langt nær like mye som "vanlige" balansepilker. Hakuma sine egner seg i grun best til drifting med båt og ikke like godt til isfiske. Prøv med store balansepilker beregnet til gjedde osv. Som strikepro 9cm - Nilsmaster 12cm o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for en knall tur folkens! Må gjentas :)

"Gogangfiskestang" Hakuma balansepilkene beveger seg på langt nær like mye som "vanlige" balansepilker. Hakuma sine egner seg i grun best til drifting med båt og ikke like godt til isfiske. Prøv med store balansepilker beregnet til gjedde osv. Som strikepro 9cm - Nilsmaster 12cm o.l.

Då blir det innkjøp av nye balanse pilker... :P Takker så mykje! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.