Gå til innhold
Fiskersiden

Ron Thompson fiskeveske


asmund aa
 Share

Recommended Posts

Fikk idag ei helt genial fiskeveske/bag av kona, på størrelse med en kamerabag og med 6 skrin og tackel mapper i siderommet, i tillegg er det to mindre sidelommer der digitalkameraet passer utmerket, om en fjerner et av plastskrinene er det plass til den digitale kjøkkenvekta i hovedrommet.

'

pleier å dra på fisketur med noen plastposer i en bag ,det skal det bli slutt på nå!

Anbefales[^]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltemas veske til turer hvor jeg vil ha med mye, og RT-veska til spesialturer eller hvis jeg må gå et stykke. Tre Biltema-skrin går akkurat med i RT-veska på langs. Skrina kan også brukes i agnkassa fra Clas Ohlson, som jeg bruker til pilker og bly i båt. Løse skrin kan kjøpes på Biltema og Clas Ohlson. Fint vekselbruk det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv ron tomphson veska. Den klarer jeg meg ikke uten. Har allt småstasjet i den og jeg liker veldig godt de medfølgende boksene. Hadde tenkt å bestille en fox stalker caryall fra avkroken, men de var tomme for denne viste det seg da tom ole ringte. Men i stdet kunne han tilby en splitter ny bag fra Gardner. Jeg sa ja og fikk den i dag. Den kan brukes til allt!! Den er akkurat passe stor. Den har en inndelingsfunksjon i hovedrommet med borrelåsvegger som du kan forandre på selv etter behov. uten veggene har du ett stort rom, med alle veggene har du opptil seks mindre rom som fungerer utmerket til allt av utstyr, særlig til oppbevring av sneller. Skal kjøpe til noen oppbevaringsskrin for å ha i sidelommene og i frontlomma. Med oppbevaringsskrin i lommene får du plass til utrolig mye i denne baggen. Jeg kommer til å ha nesten allt utstyret mitt, inkludert 3 sneller å alle snørerullene i denne baggen når jeg får kjøpt til noen plastbokser.Her er mulighetene mange. Denne baggen har ingen begrensninger. Den er bare helt rå!! Kvaliteten er helt suveren med ordentlige kraftige, silkemyke glidelåser. Den er godt polstret og mer eller mindre oser av kvalitet. Fargen er blå og den ser bra ut. Vil på det varmeste anbefale denne hvis noen er på utkikk etter en mellomstor fiskebag som kan brukes til absolutt alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Havengel

Biltemas veske til turer hvor jeg vil ha med mye, og RT-veska til spesialturer eller hvis jeg må gå et stykke. Tre Biltema-skrin går akkurat med i RT-veska på langs. Skrina kan også brukes i agnkassa fra Clas Ohlson, som jeg bruker til pilker og bly i båt. Løse skrin kan kjøpes på Biltema og Clas Ohlson. Fint vekselbruk det:)

Nå tuller du igjen Havengel. Du tar alltid med deg begge veskene + holdall, bivvy og kjølebag på selv turer etter mort i finsrud :o:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.