Gå til innhold
Fiskersiden

FISKEGALGE


kambo00
 Share

Recommended Posts

Heisan alle sammen. Jeg er ute etter det som danskene kaller en fiskegalge. Det er en anrettning som gjør at du kan tre fisken inn på en slags ring eller lignende slik at du slipper å gå inn på land for å legge fra deg fisken. Rett og slett en oppbevaringsring som du fester i beltet. Jeg vet at den kan kjøpes i Danmark, men er det noen som vet om den kan kjøpes her hjemme? :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan alle sammen. Jeg er ute etter det som danskene kaller en fiskegalge. Det er en anrettning som gjør at du kan tre fisken inn på en slags ring eller lignende slik at du slipper å gå inn på land for å legge fra deg fisken. Rett og slett en oppbevaringsring som du fester i beltet. Jeg vet at den kan kjøpes i Danmark, men er det noen som vet om den kan kjøpes her hjemme? :dribble::spell:

Vet ikke om du anser dette som et svar, men jeg har sett store (10-12 cm i dm) nøkkelringer (tenk: vaktmester / fengselbetjent) som kan deles med et håndgrep. Kan ikke forstå annet enn at en slik en ville gjort nytten for det som du ser for deg...

Hvor de fås kjøpt? Ja, det er et annet spørsmål - tipper jeg ville spurt hos en jernvareforhandler... Kanskje en vaktmester kan hjelpe..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du anser dette som et svar, men jeg har sett store (10-12 cm i dm) nøkkelringer (tenk: vaktmester / fengselbetjent) som kan deles med et håndgrep. Kan ikke forstå annet enn at en slik en ville gjort nytten for det som du ser for deg...

Hvor de fås kjøpt? Ja, det er et annet spørsmål - tipper jeg ville spurt hos en jernvareforhandler... Kanskje en vaktmester kan hjelpe..? :)

Så enkelt kan det være noen ganger. Har faktisk denne her på jobben. Takk for tipset.

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen tips;) Har ikke testet dem selv men regner med det er noe sånt du er ute etter... tips1, tips2, tips3. Mye annet snaks innpå der også hvis man har bruk for noe billig fra kina. Gratis frakt til norge og helt pålitelig betalingsystem (paypal) kan ta en par uker før du får pakken, men prisene tatt i betraktning er det helt akseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen tips;) Har ikke testet dem selv men regner med det er noe sånt du er ute etter... tips1, tips2, tips3. Mye annet snaks innpå der også hvis man har bruk for noe billig fra kina. Gratis frakt til norge og helt pålitelig betalingsystem (paypal) kan ta en par uker før du får pakken, men prisene tatt i betraktning er det helt akseptabelt.

Her var det flere muligheter ser jeg, så jeg takker for gode tips. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.