Gå til innhold
Fiskersiden

grasholmen


Jon-Eirik Brobak
 Share

Recommended Posts

113149_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/45685/113149.jpg

har lest mange rapporter fra vestlandet i dag.

ser at en plass går igjen i mange av dem, grasholmen på vei ut til hundvåg.

noen av dere som vet hvor på grasholmen det fiskes fra?

Hugo, rudolf, mange fler.. please svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel fra de ytterste flytebryggene det BLE fisket fra. er vel nå stengt med låst port om jeg ikke husker feil?

ahhhh forbanna!!! koffor ska de låse overalt!! terror og tyveri overalt sko man tro..

e greit dypt og der ser det ut som.. 28 meter på venstre brygge..

må nesten prøve meg en kveld og se hvor det er låst henne.. ble tatt fløyfisk, lomre, rognkjeks, steinbit osv osv der.. kjekk plass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fiske forbudt på bryggene, så vi lurer oss litt rundt forbi. Noen ganger har vi med barnevogn for å unngå oppmerksomhet. Andre ganger "jai ikke snako norsk." Den siste varianten ofte i sammenheng med litt rufsete utseende, og 5 dagers skjegg.

Det er spennende i hele området, men vi har fisket mest der som Vilhelm sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fiske forbudt på bryggene, så vi lurer oss litt rundt forbi. Noen ganger har vi med barnevogn for å unngå oppmerksomhet. Andre ganger "jai ikke snako norsk." Den siste varianten ofte i sammenheng med litt rufsete utseende, og 5 dagers skjegg.

Det er spennende i hele området, men vi har fisket mest der som Vilhelm sier.

fiske forbudt, bare skilt?? eller er det hengelås og piggtråd gjerde rundt?

hvorfor i all verden er det fiske forbudt på sånne plasser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skilt, og port. Av og til er porten låst.

Grunnen til forbudet er i hovedsak att alle dessverre ikke er like flinke å rydde etter seg. Kombinert med att mange setter fast og mister mye fiskeutstyr i forankringskjettingene. Dei som driver denne formen for fiske er ute stort sett bare om sommeren, og kommer gjerne i flokk.

Eg har blitt bedt om å gå flere ganger. Noen ganger går eg, og andre ganger tar eg opp diskusjonen. Alt etter hvilket humør eg er i. :)

Endret av Karleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skilt, og port. Av og til er porten låst.

Grunnen til forbudet er i hovedsak att alle dessverre ikke er like flinke å rydde etter seg. Kombinert med att mange setter fast og mister mye fiskeutstyr i forankringskjettingene. Dei som driver denne formen for fiske er ute stort sett bare om sommeren, og kommer gjerne i flokk.

synd at noen få skal ødelegge for alle andre.. typisk!!

er litt langt å kjøre bare for å sjekke om det er låst og, men får se om jeg besøker denne plassen i helgen.

vet du om noen andre plasser Karleif? som er gode på denne årstiden.. jeg bor 100 meter fra mekjarvik.. men der e det dødt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en PM, men det ikke før i kveld.

flott :) takk!!

hvis noen har båt og skal ut i dag, ett lite tips til dere.

jeg jobber i fabricom, rett ved tastasjøen. her ligger det masse fiskeskøyter og får massevis av torsk. rett utenfor skogstøstraen/tastasjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott :) takk!!

hvis noen har båt og skal ut i dag, ett lite tips til dere.

jeg jobber i fabricom, rett ved tastasjøen. her ligger det masse fiskeskøyter og får massevis av torsk. rett utenfor skogstøstraen/tastasjøen.

På garn da regner jeg med? Kan du se om det er noen størrelsepå fisken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På garn da regner jeg med? Kan du se om det er noen størrelsepå fisken?

det har ligget en rød skøyte her i hele dag, med masse måker rundt seg, akkuratt nå er det 3 båter som ligger i ro, regner med de fisker med stang/snøre..

kan desverre ikke se fisken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.