Remy Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Har fått en del spørmål rundt dette så her kommer en rask guide: Når handelen er avsluttet kan du enkelt trykke på medlemets feedback score for å komme direkte inn i systemet på den gitte bruker. Den befinner seg under avataren og under gruppe tilhøringhet. Trykk på tallet for å komme direkte inn som vist i illustrasjonen under: Så kommer man inn i dette skjermbildet. Her fyller man ut rollen, score, link til handelen og en kommentar. Trykk så på legg igjen feedback: Man vil da komme til dette skjermbildet hvor man får se feedback man har lagt: Man kan også trykke på feedback tabben øverst på forum menyen. Da kommer man inn i dette skjermbildet. Her kan man søke opp aktuell kjøper/selger for å gi feedback: Man kommer da inn på medlemmets profil. Øverst til høyre er det en tabb som heter feedback, trykk på den: Her trykker man legg igjen feedback: Så er man tilbake til punkt nr 2 i guiden! Lykke til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleif Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Hva gjør vi når feedback-knappen ikke er der? Har testet i flere nettlesere nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted February 16, 2011 Author Report Share Posted February 16, 2011 Hva gjør vi når feedback-knappen ikke er der? Har testet i flere nettlesere nå. Den er ikke lokalisert på den siden, den er lokalisert på tabbene over når du er inne på profilen! 1. Nylige statusoppdateringer 2. Om meg 3. Emner 4. Innlegg 5. Galleri 6. Feedback Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleif Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Funker ikke her. Driter i hele feedbacken 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted February 16, 2011 Author Report Share Posted February 16, 2011 Funker ikke her. Driter i hele feedbacken Gi meg screendump av hele det skjermbildet ditt! Og kutt ut sutring Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tequila Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Fikk feilmelding, men når jeg kopierte og limte inn URL (istedenfor å skrive dorgewobbler) så funka det glitrende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleif Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Eg kommer ALDRI til å slutte å sutre, og du får meg aldri til å innrømme hvis eg gjør noe feil . Men det ser ut til å funke hvis eg går vià salgstråden, og ikke vià profilen til brukeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted February 16, 2011 Author Report Share Posted February 16, 2011 Eg kommer ALDRI til å slutte å sutre, og du får meg aldri til å innrømme hvis eg gjør noe feil . Men det ser ut til å funke hvis eg går vià salgstråden, og ikke vià profilen til brukeren. Men det virker! Begge veier! Og link til salgstråd MÅ være med, unødvendig å si det når det faktisk står at det er nødvendig der du fyller ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts