Gå til innhold
Fiskersiden

Guideline Dynamic


 Share

Recommended Posts

Når/om jeg kjøper ei stang til 2000, tester jeg stanga på alle mulige måter i butikken...finner ut om jeg liker aksjonen, stivheten, rygg osv... kjøpte et par lakestream cool water stenger her om dagen, og kan si at disse hverken ble prøvd i butikken e.l. Ganske enkelt pga det var 65% på stengene, så ga jeg plent f og ba en kompis om å handle inn de for meg...henta de i dag, og det virker ikke som de er den optimale stanga,men sikkert ei helt ok stang. Fargen var grusom da...knallblå [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har også gjort som deg, men det er ikke så morsomt når man har helt andre forventninger til produktet enn det man opplever. Jeg har blitt anbefalt stanga av en god venn og erfaren fisker, men lærdommen er vel at man vet og kjenner ting best selv. Guideline er et utmerket merke og stanga trenger sikkert bare litt innkjøring. Jeg er kanskje blitt for vant med Kinetic'en, som jeg liker utrolig godt. Liker action når jeg fisker og forventer mye av stengene. Går nok for denne stanga uansett. Den er presis i utkast og presterer lange kast, men er litt stiv når man får fisk. Kjennes ut som en laksestang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.