Gå til innhold
Fiskersiden

Laksewobblere i balsa fra Serbia


Oteren
 Share

Recommended Posts

Legger ut duplikater av de wobblerene jeg skal bruke til sommeren etter vår atlantiske laks. Disse viste etter testing definitivt laksesvøm! Dersom det er flere som ønsker å prøve dem så har de nå en unik mulighet til å skaffe seg et eksemplar. Legger ut 44 stk i ulike størrelser, farger og svømmedyp. Alt fra 2 cm og 1 gram opp til 12 cm og 17,5 g som leddete eller uleddete og noen sågar med raslekuler. Kroker er VMC, gjennomgående sveiset streng, men noen av splittringene ville jeg ha skiftet (da kvaliteten på ringene ser ut til å variere). Jeg har etter erfaring tilagt meg en vane å prøve å opptimalisere utstyret for å være forberedt når den store biter. Minimumspris kr 100,- pr stk, med maks pris på 150,- pr stk, dvs at om det er flere som er interessert i den samme så kan en maks by opp i 150,- pr wobbler (Førstemann til mølla). Fargene er nok preget av hva jeg pleier å bruke i fiske selv, så derfor ikke så stort utvalg i farger. Ligger ute til onsdag 10.03 kl 2100.

Da jeg glemte å plusse på porto, så får jeg ta jeg det på min kappe (Innen Norge). Wobblere sendes når adresse er formidlet på PM, og betaling til kto 3637 15 32603 er registrert.

Bruk link til bilde i fullversjon for bedre bilde.

114483_s.jpg

http://fiskevatn.no/foto/arkiv/46248/114483.jpg

Endret av Oteren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppdatering:

Nr 4 og 35 solgt til Nils Master

Nr 14 solgt til Dan

Nr 21 solgt til Nidelva

Nr 8 og 25 bud fra Nidelvfisker kr 100 pr stk

Så bilde ikke var allverden, så legger ut et bedre av ulike modeller med ulik svømmedyp.

Firkant leppen er på de som går grunnest, mens den største leppen er på dypgåerene. Begge "Skje"-leppene står orginalt skjevt, og gangen er veldig tiltalende. Disse dypgåere går dypt uten den ofte nedovervendte gangen en ser på mange dyptgående wobblere.

114518_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/46275/114518.jpg

Endret av Oteren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny oppdatering over solgte wobblere og wobblere med bud:

Nr 4 og 35 solgt og sendt til Nils Master

Nr 14 solgt og sendt til Dan

Nr 21 solgt og sendt til Nidelva

Nr 8 og 25 bud fra Nidelvfisker kr 100 pr stk

nr 9, nr 17 og nr 37 Bud fra Marius Moe Kr 100 pr stk

nr 3, 6, 12, 11, 15, 24 Bud fra Olav Moberg 100 kr/stk

nr 31 og 32 Bud fra Vilhelm 100 kr/stk

Nr 25 Bud fra Olsen 77 kr 120.-

Produsent har nå gitt løfte om 10 valgfrie wobblere til den som melder inn største Atlantiske laks fanget på en av disse modellene i sommer! I tillegg belønnes de 10 første fangstbilder av laks og ørret fanget på en av disse modellene med en tilsendt wobbler.

Jeg går god for at dette gjennomføres!

Endret av Oteren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 2100 ikveld er auksjonen over.

Er det kun finske wobblere som teller for folk?

Jeg gleder meg ihvertfall til å kunne prøve noe nytt. Men, så er jeg nå ganske eksperimentell av meg i elva. Tror ikke det er så dumt å tørre å prøve litt forskjellig når en er på jakt etter selve laksen!

De små knøttene på 2-4 cm burde være ideel til ørret eller laks i små elver/lav vannstand. Svømmen er imponerende på disse knøttene.

Blir opptatt i møte utover kvelden, så får ikke laget eventuelle oppdateringer før auksjonen er mot tampen eller over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny oppdatering over solgte wobblere og wobblere med bud:

Nr 4 og 35 solgt og sendt til Nils Master

Nr 14 solgt og sendt til Dan

Nr 21 solgt og sendt til Nidelva

Nr 8 solgt Nidelvfisker kr 100 og nr 25 kr 150

nr 9, nr 17 og nr 37 solgt Marius Moe Kr 100 pr stk

nr 3, 6, 12, 11, 15, 24 solgt Olav Moberg 100 kr/stk

nr 31 og 32 solgt Vilhelm 100 kr/stk

Nr 25 Nr 11 solgt Olsen 77 kr 110.-

Alle 17 wobblere over er solgt, da tiden er ute. Send adresse på PM, så skal jeg få sendt dem over når pengene er betalt!

Skrik ut om jeg har gjort noen feil!

Jaggu har jeg ikke klart å legge feil dato! Wobblere uten bud får da ligge ute under samme auksjonsbetingelser til kl 2100 imorgen, deretter sklir de usolgte over i fiskeskrinene mine :rolleyes:

Følgende står igjen:

Nr 1, 2, 5, 7, 10, 13, 16, 18, 19, 20, 22, 23, 26, 27, 28, 29, 30, 33, 34, 36, 38, 39, 40, 41, 42, 43 og 44

Endret av Oteren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.